علی ابراهیمی خبر داد:

«عطر داغ» پس از «جهان با من برقص می‌آید

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۹۵۰۳۹۰
«عطر داغ» پس از «جهان با من برقص می‌آید
علی ابراهیمی از اکران فیلم سینمایی «عطر داغ» پس از پایان اکران «جهان با من برقص» خبر داد.

علی ابراهیمی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «عطر داغ» به تازگی بسته شده و این فیلم سینمایی پس از «جهان با من برقص» در گروه سینما استقلال اکران می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «عطر داغ» اواخر بهمن یا اوایل اسفند اکران می‌شود. ما چند زمان دیگر نیز برای اکران داشتیم و در نهایت به اکران این فیلم در اواخر امسال رسیدیم. همانطور که می‌دانید اکران یک فیلم در اسفند ماه ریسک بزرگی به همراه دارد. ممکن است فیلم فروش کافی نداشته باشد و قبل از عید اکرانش متوقف شود و بعضاً ممکن است با فروش قابل قبولی مواجه شده و در ایام نوروز و پس از آن که معمولاً استقبال از آثار سینمایی بالا است بر پرده سینما باشد. من فکر می‌کنم «عطر داغ» بتواند پس از نوروز نیز به اکران خود ادامه دهد.

این کارگردان در ادامه گفت: ما برای تبلیغات «عطر داغ» کار خود را شروع کرده‌ایم. کمپانی تبلیغاتی «ژاو» مسئولیت این کار را بر عهده دارد و با توجه به مسائل روز جامعه برای تبلیغات این فیلم برنامه‌ریزی می‌شود. کمپانی «ژاو» در شورایی 10 یا 15 نفره برای تبلیغات این فیلم تصمیم می‌گیرند و به نوعی کار تبلیغاتی «عطر داغ» به تازگی آغاز شده است.

او در پایان از ساخت فیلم سینمایی جدیدش خبر داد و اظهار داشت: به تازگی برای ساخت یک فیلم برنامه‌ریزی‌هایی آغاز کرده‌ام که صحبت‌هایی ضمنی با تهیه‌کننده برای ساخت آن شده است و احتمالاً در اوایل سال بعد تولید آن آغاز می‌شود و فیلم جدید من یک اثر اجتماعی خواهد بود که هنوز نمی‌توانم درباره این فیلم بیشتر صحبت کنم.

نظر شما