واکنش روابط عمومی صدا و سیما به توهین به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری!

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۵۱۲۲۴
واکنش روابط عمومی صدا و سیما به توهین به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری!
محمد حسین رنجبران روابط عمومی صدا و سیما در واکنش به توهین به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری گفت: صدا و سیما اظهارات سخیف صادق کوشکی را قبول ندارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در واکنش به توهین صادق کوشکی در شبکه افق به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری و بیانیه خانه سینما گفت: در برنامه‌های زنده، مسئولیت حرف‌هایی که کارشناسان می‌گویند، برعهده خودشان است و صدا وسیما نه تنها چنین اظهارنظر سخیفی را قبول ندارد، بلکه آن را خلاف موازین اخلاقی و سمی مهلک برای وحدت میان قشر‌های مختلف می‌داند. مدیریت شبکه افق به دلیل تخلف از ابلاغیه ستاد انتخابات رسانه ملی مبنی بر دعوت نکردن از افرادی که نامزد انتخابات مجلس یازدهم هستند، تذکرجدی دریافت کرده است.

او ادامه داد: به نظر میرسد بررسی دوباره صلاحیت این کارشناس (کوشکی) در شورای نگهبان قانون اساسی قابل پیگیری باشد. بسیاری از مخاطبان صدا و سیما می پرسند ایا این کارشناس صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد؟!همه اهالی سینما از خانواده رادیو و تلویزیون هستند و رسانه ملی درسال بیش از یازده هزارساعت از آنتن خود را به صورت رایگان به تبلیغ تولیدات همین دوستان اختصاص داده و می‌دهد و حتی فیلم‌هایی را که به لحاظ محتوا به آن‌ها ایراد دارد، بازهم تبلیغ می‌کند تا چرخ صنعت سینما بچرخد. صداوسیما اهالی سینما را از خود می‌داند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز