ابراهیم داروغه زاده:

سینماگران برای همدردی با داغ دیدگان به جشنواره فیلم فجر بیایند!

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۶:۱۸
کد خبر: ۹۵۱۲۹۱
سینماگران برای همدردی با داغ دیدگان به جشنواره فیلم فجر بیایند!
قرعه‌کشی فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم قرعه‌کشی فیلم‌های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای اکران در سینمای رسانه‌ها صبح پنجشنبه ۲۶ دی ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

ابراهیم داروغه زاده دبیر این رویداد سینمایی بیان کرد: تشکر می کنم از سینماگرانی که بنا را با همدلی با مردم گذاشتند، همه ما داغدار هستیم. سانحه هوایی از یک سو، حادثه کرمان از سوی دیگر و البته سیل سیستان و بلوچستان ما را اندوهگین کرده است.

او افزود: جشن برگزار کردن در این شرایط کار سختی است و شاید اصلا کار درستی نباشد به همین دلیل جشن افتتاحیه را که هر سال با شور و نشاط برگزار می‌شد، امسال حذف کردیم تا بهانه‌ای برای همدردی با سیل زدگان باشد.

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خطاب به سینماگران عنوان کرد: حضور شما هم برای جشن نیست بلکه برای همدردی با داغ دیدگان است چراکه چیزی که مردم را دلگرم می کند همین سینماست. شما با حضورتان با مردم همدردی می کنید تا ذره ای از آلام آنها بکاهید، نمی خواستیم این مراسم را هم برگزار کنیم اما قرعه‌کشی نکردن ممکن بود حق شما را تضییع کند.

داروغه زاده ادامه داد: ما در سالن سینما، چهار سانس داریم که سه سانس اول برای آثار سودای سیمرغ و سانس آخر برای مستند و کوتاه است چون سال های گذشته در سانس اول بود و برخی گلایه داشتند. امیدوارم پیوند سینماگران و مردم پررنگ تر از سال‌های پیش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز