هجمه های اسرائیل نسبت به فعالان حقوق بشر!

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۵:۲۰
کد خبر: ۹۵۳۸۳۲
هجمه های اسرائیل نسبت به فعالان حقوق بشر!
هدف قراردادن فعالان حقوق بشر از سوی اسرائیل عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با اشاره به اخراج یک فعال حقوق بشر عضو سازمان دیده بان حقوق بشر از سوی اسرائیل به دلیل حمایت از تحریم این رژیم به نقد و بررسی صدور حکم اخیر دیوان عدالت اروپا مبنی بر علامت گذاری تولیدات شهرک های غیرقانونی اسرائیل در سرزمین های اشغالی کرانه باختری، قدس و بلندی های جولان خواهد پرداخت.

در این برنامه تصمیم دیوان عالی ژیم صهیونیستی مبنی بر اخراج عمر شاکر، مدیر دفتر سازمان دیده‌بان حقوق بشر در فلسطین اشغالی مورد واکاوی قرار گرفته و واکنش سازمان دیده‌بان حقوق بشر نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی و افزایش انتقادها از این رژیم در پی  نقض مکرر حقوق بشر و جنایات آن در سرزمین فلسطین بررسی می شود.

این برنامه همچنین با نگاهی به قانون ممنوعیت ورود حامی تحریم اسرائیل که در سال 2017 به تصویب رسیده و بر اساس آن از ورود حامیان تحریم اسرائیل به اراضی اشغالی جلوگیری می شود، به بحث و گفت و گو درخصوص کمپین ها و تلاش های قابل توجه شکل گرفته در سال های اخیر برای تحریم اسرائیل و تصویب این قانون برای مقابله با این کمپین ها می پردازد.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 2 بهمن ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز