به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

مصباح: امیدوارم زمان اکران فیلم «پوست» برای همکاران خوبی و خیرداشته باشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۳۰۸
مصباح: امیدوارم زمان اکران فیلم «پوست» برای همکاران خوبی و خیرداشته باشد
محمدرضا مصباح امسال با فیلم «پوست» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه، بیان کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

محمدرضا مصباح، تهیه‌کننده فیلم «پوست» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: ما از زمان نمایش فیلم راضی هستیم و قطعا خیری در این زمان و به هرحال نتیجه قرعه کشی است امیدواریم اگر این زمان برای ما خوب نباشد برای همکارانمان خیر و خوبی داشته باشد.

مصباح در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی می‌کند بیان داشت: حضور فیلم «پوست» در جشنواره امسال چه در بخش نگاه نو و چه در بخش سیمرغ یک اتفاق مبارک است بدین معنا که شاید کمتر این اتفاق افتاده که یک فیلمی که با بضاعت غیرمتمرکز در پایتخت، در شهرستان تولید شده است و به‌رغم در اختیار داشتن گروه حرفه ای و درجه یک البته شناخته نشده توانسته در رقابت با بزرگان و نام های درخشان سینما فرصتی بدست آورد. این اتفاق بسیارخوبی است و از هیئت انتخاب تشکر می کنم چرا که این فیلم به دلیل اینکه بازیگر سرشناسی ندارد انتخابش نیازمند رشادت های فراوان بود و فیلمی است که به معنای واقعی کلمه سینما است.

او در ادامه افزود: به عقیده من مخاطبان دیگر فیلمی را صرفا به خاطر حضور چند تن از چهره های سینما تماشا نمی کنند و سینمای ما قصه محور شده است کمااینکه در تعدادی از فیلم هایی که اخیرا اکران شدند و درآن ها شاهد حضور چند تن از چهره های سینما بودیم با فروش خوبی رو به رو نشدند و مورد اقبال مخاطب قرار نگرفت در عین حال فیلم‌هایی که قصه گو هستند و داستان محورند شاهد هستیم که مردم به آن دست از فیلم ها توجه می کنند.

نظر شما