صحبت های جنجالی حامد بهداد در انجمن منتقدان سینما؛

فریاد حامد بهداد /ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۶۱۲
فریاد حامد بهداد /ببینید
حامد بهداد در سیزدهمین جشن منتقدان صحبت های جنجالی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در حالی برگزیدگان خود را معرفی کرد که بعد از یک ماه تاخیر برای حوادث دی ماه و با نزدیک شدن به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار شد. در این جشن تندیس بهترین بازیگر مرد به حامد بهداد برای بازی در فیلم «قصر شیرین» تعلق گرفت.

او زمانی که روی سن برای دریافت جایزه اش قدم گذاشت صحبت های جنجالی کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

سلام و درود خدمت همه شما و دیگر همکارانی که افتخار ندارم در این لحظه با آن ها جشن بگیرم؛ 26 آبان ماه سالروز تولدم بود و امشب 10 بهمن ماه تولد مادرم است و او در 26 آبان ماه برایم نوشت تولدت مبارک ضمن اینکه خواهش می کنم عکسی یا گزارشی از تولدت در اینستاگرام و هیچ کجای دیگر نگذار، بدین خاطر که جوانان مملکت به خیابان ها آمدند و از گرانی و سختی جانشان را در کف دستانشان گرفتهاند و ما نمی خواهیم نمک بر روی زخمشان بپاشیم از دوستانت هم همین را درخواست کن.

او در ادامه گفت: گاهی اوقات عرصه سخن کوتاه نمی شود، تمام می شود و به پایان می رسد؛ واژه‌ها خاصیت و قدرتشان را از دست می دهند. امیدت نا امید می شود. شور و نشاطی که داری میمیرد. هزار جمله حفظ می کنی که تو که آینه مردمت هستی تو که خود خود مردم هستی این ها را با قلبت به آنها بگویی ولی می بینی چه بی اثر کلام، چه بی ثمر کلام، هزارتا جمله و شعر حفظ کردم قصد کردم هزار چیز بگویم.  ما خودِ خودِ مردمیم، این اسم مزخرف سلبریتی را از روی صورت ما بردارید. من در تمام طول عمرم از آبان امسال تا همین امروز هیچ وقت تا این اندازه احساس نزدیکی و غرابت به مردمم و سرزمینم نداشتم. مرور کنید ببینید آیا ما امیدی به آینده داریم؟ قلبی، روحی، عشقی از ما باقی مانده است؟ کدام سکوت رفیق و چقدر بی ثمری و نمی توانی مسئولیت خودت را که عشق ورزیدن است به انجام برسانی نمی توانی این مهری که مردم به تو دادن را به نحوی برگردانی. آن قدر شکایت در دلم است که همانند تک تک شما است که نهایت ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز