به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

رحیمی سام: تا به حال افتخار همبازی شدن با شهاب حسینی را نداشتم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۷۶۷
رحیمی سام: تا به حال افتخار همبازی شدن با شهاب حسینی را نداشتم
پوریا رحیمی سام امسال با فیلم های «من می‌ترسم» و «قصیده گاو سفید» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. او درمورد تجربه بازی در این دو فیلم به نکات جالبی اشاره کرد.

پوریا رحیمی سام بازیگر فیلم های «قصیده گاو سفید» و «من می‌ترسم» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: طی این سال‌هایی که در جشنواره فجر فیلمی برای نمایش داشته‌ام همیشه آن روز خوب نصیب ما نشده است البته هنوز هم نمی‌دانم آن زمان خوب چیست چراکه برخی می‌گویند روزهای ابتدایی جشنواره خوب است و برخی دیگر می‌گویند روزهای پایانی مناسب است ولی من نظر خاصی ندارم چراکه با قرعه‌کشی این زمان به ما داده شده و بر اساس اقبال و شانس بوده است.

او در مورد حضور فیلم‌هایش در جشنواره و ماجرای همبازی شدنش با شهاب حسینی گفت: من شانس کار کردن با شهاب حسینی را هیچ‌وقت نداشتم و او سوپراستار به معنای واقعی است. اما یکی از بازیگرانی که من شدیدا طرفدارش هستم و بازیگر مورد علاقه من این نقش را بازی کرده است؛ علیرضا ثانی‌فر پس از سالها رنج و تلاش که خداراشکر طی این سال‌ها بسیار خوب توانسته سرجاش و موقعیت‌هایش می‌نشیند و امیدوارم بازی او در فیلم «قصیده گاو سفید» به خوبی دیده شود. من امسال حس خوب بودن در دو فیلم شریف و استاندارد را دارم و به نظر من قسمتی از این‌ها واقعا لطف خداست که آدم می‌تواند این شانس را داشته باشد که قسمتی از یک سینمای شورمند و در عین حال باوقار و هر دو فیلم جزو سینمای مستقل محسوب می‌شوند. برای من بازی در این دو فیلم اتفاق مبارکی در جشنواره امسال بوده است.

رحیمی سام در ارتباط با اینکه حضور فیلم‌های خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی می‌کند؟ بیان داشت: دوست ندارم درمورد این موضوع که فیلم‌هایم در جشنواره سیمرغ کسب می‌کنند یا خیر اظهارنظر کنم چراکه من جشنواره فیلم فجر را براساس قاعده و بازی پذیرفتم و با سلایق و داورهای مختلف اتفاقات متفاوتی رخ می‌دهد. آن چیزی که برای من اهمیت دارد این است که هر دو فیلمسازی که من در فیلمشان ایفای نقش کردم از پس یک رنج چندین ساله توانستند موفق باشند و فیلم خود را بسازند درصورتی که شاید برای افراد دیگر که فیلم‌شان در جشنواره اکران خواهد شد اینگونه نباشد از این حیث برای من همین که دیدگاه اهالی رسانه و منتقدان وافراد اهل فن و برای من از همه مهمتر اینکه در طیفی از مردم به چشمان اینها این فیلم‌ها می‌رسد این اتفاق مبارکی است. چیزی که من در طول این سالیان فهمیدم اتفاقا بیش از سیمرغ ها درنهایت طی یک پروسه بلندمدت اصحاب رسانه و مردم هستند که برای سرنوشت یک فیلم تعیین تکلیف می‌کنند بدین خاطر من دلخوش هستم که این فیلم ها در معرض دیدن و قضاوت عمومی قرار گرفتند. امیدوارم که شانس برنده شدن سیمرغ هم شامل حال‌شان شود. به نظرم هیات داوری بسیار خوب و مناسبی داریم. الان که نه کاندیدای جایزه‌ای هستم و نه جایزه‌ای گرفتم راحت می‌توانم این حرف را بگویم که به عقیده من بهترین ترکیب هیات داوری طی این چند سال است و امیدوارم اتفاقات خوبی نصیب این دو فیلم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز