به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

دوزیست با جواد عزتی درخشان است!

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۶:۳۱:۳۴
کد خبر: ۹۶۱۸۵۳
دوزیست با جواد عزتی درخشان است!
رضا صائمی درمورد فیلم «دوزیست» معتقد است که فیلم «دوزیست» کار درخشانی در کارنامه هنری برزو نیک نژاد است

رضا صائمی منتقد سینما در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا درمورد ساختار فیلم «دوزیست» اظهار داشت: این فیلم به طور کلی در سطح متوسطی قرار دارد اما من این فیلم را به شدت دوست داشتم. این فیلم اثر بسیار خوبی در کارنامه هنری برزو نیک نژاد است او توانسته بازی خوبی را از بازیگران خود بگیرد.

در این فیلم شاهد نقش آفرینی درخشان جواد عزتی هستیم این بازیگر توانسته به خوبی مرز بین ژانر کمدی و درام را حفظ کند و زمانی که بازی او را در این فیلم تماشا می کنیم سبقه بازی او در دیگر فیلم های اجتماعی به خاطر ما می آید.

او در ادامه افزود: کارگردان با توجه به موضوع فیلم نام بسیار خوبی را برگزیده است «دوزیست» به معنای دورو بودن و در این فیلم توانسته دورو بودن شخصیت های فیلم را به درستی به نمایش بگذارد به طور مثال هادی حجازی فر که در پایان فیلم دیدیم باوجود اینکه نقشی داشت که کمی خود را خنگ نشان می داد اما یک فرد دورو به معنای واقعی بود و همه را دور زد و با شخصیت مریم رفت. هادی حجازی فر هم با وجود اینکه با نقش های ژانرهای درام و فیلم های اجتماعی وارد سینما شده است اما توانسته در این فیلم شخصیت کمیک و طنز خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

همچنین صائمی در پایان خاطر نشان کرد: دیگر بازیگر درخشان این فیلم ستاره پسیانی است او به نسبت تمام فیلم هایی که طی این سالیان بازی کرده است بسیار خوب در این فیلم ایفای نقش کرده و ما بازی متفاوتی را از او در این فیلم شاهد هستیم. ترکیب پورصمیمی درکنار چندین بازیگری که هم نسل او نیستند باعث تعادل و حفظ ریتم فیلم شده است

 

 

این فیلم به داستان جدیدی در سینمای دفاع مقدس و پرداخته بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز