معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

اهالی رسانه در انتظار دیدن جدیدترین اثر خالق «قیصر»

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۸۸۹
اهالی رسانه در انتظار دیدن جدیدترین اثر خالق «قیصر»
مسعود کیمیایی امسال با فیلم سینمایی «خون شد» به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آمده و امروز اهالی رسانه به دیدن جدیدترین اثر خالق «قیصر» و «گوزن‌ها» می‌نشینند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسعود کیمیایی، کارگردان کارکشته و پیشکسوت سینما که پیش از این آثار مهمی چون «قیصر»، «گوزن‌ها»، «داش‌آکل»، «سرب»، «سربازهای جمعه» و... را به عنوان کارگردان ساخته امسال با فیلم «خون شد» به جشنواره فجر آمده که قطعاً یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین آثار در این دوره از جشنواره است.

مسعود کیمیایی طی سال‌های اخیر با فیلم‌هایی چون «متروپل» و «قاتل اهلی» نتوانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و با توجه به نقدهایی که طی روزهای اخیر درباره این فیلم نوشته شده به نظر می‌رسد «خون شد» نیز نمی‌تواند نظرات را به خود جلب کند.

با وجود انتقاداتی که از فیلم جدید کیمیایی شده برخی عوامل این اثر سینمایی، «خون شد» را فیلمی درخشان و خاص در کارنامه کیمیایی عنوان کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به علیرضا زرین‌دست اشاره کرد.

یکی از نکات مثبتی که این روزها درباره جدیدترین اثر کیمیایی شنیده می‌شود بازی بسیار خوب بازیگران آن، از جمله سعید آقاخانی است که بسیاری از مخاطبان او را یکی از گزینه‌های اصلی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگری می‌دانند. نکته جالب توجه درباره فیلم سینمایی «خون شد» گروه بازیگرانش است که اکثراً تلویزیونی بوده و برای اولین بار مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

«خون شد» به مثابه خانه ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچکس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می آید و همه چراغ ها را روشن می کند… .

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «خون شد» به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی

تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی

بازیگران: سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری و ... .

مدیریت فیلم‌برداری: علیرضا زرین‌دست، سرمایه‌گذار و مجری طرح: محمدصادق رنجکشان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز