در حاشیه جشنواره فیلم فجر؛

تشکر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از تلاش اهالی رسانه و میزبانی پردیس ملت

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۱:۰۸
کد خبر: ۹۶۳۰۷۵
تشکر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از تلاش اهالی رسانه و میزبانی پردیس ملت
روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در پیامی از تلاش اهالی رسانه برای پوشش گسترده خبری و تصویری و از دست‌اندرکاران پردیس ملت برای میزبانی شایسته در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تشکر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این پیام آمده است: جشنواره فیلم فجر، یکی از منسجم‌ترین و منظم‌ترین دوره‌های خود در دهه‌های اخیر را پشت سرگذاشت. لازم می‌دانیم با توجه به نقش پررنگ اهالی رسانه، فعالان حوزه نقد و نظر، خبرنگاران، عکاسان، دست‌اندرکاران رسانه‌های مکتوب، مجازی، اینترنتی، رادیویی و تلویزیونی در رقم خوردن دوره‌ای نمونه از لحاظ اطلاع‌رسانی، پوشش رسانه‌ای و تصویری، حضور فعالانه در نشست‌های پرسش‌وپاسخ به واسطه توجه همه فعالان رسانه به کیفیت و روزآمدی و اثرگذاری، تشکر ویژه روابط عمومی و ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر را ابراز کنیم.

همچنین باید به نمایندگی از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر و همه فعالان رسانه از نقش ویژه مدیران و دست‌اندرکاران پردیس سینمایی ملت در میزبانی شایسته از اهالی رسانه یاد کنیم که از چند ماه مانده به آغاز جشنواره و تا پایان روزهای نمایش فیلم، با همه انرژی و توان تلاش کردند تا میزبان خوبی برای نمایندگان افکار عمومی باشند.
در این راه، ایجاد امکان استفاده از ظرفیت سالن‌های تازه‌تاسیس برای بازپخش فیلم‌ها، ایجاد فضای در شأن اهالی رسانه و پذیرایی مناسب، ایجاد ظرفیت مطلوب جهت پارکینگ، رفع نقائص پییشن ارتباطی و اینترنتی و ...، پردیس ملت را از نگاه اهالی رسانه به یک میزبان شایسته و روزآمد بدل ساخت که این تلاش ستودنی از نگاه ریزبین همکاران رسانه‌ای ما پنهان نماند.
بی‌شک تلاش‌های روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، میزبانان اهالی رسانه و اقدامات شبانه‌روزی فعالان جدی و واقعی رسانه در این مدت، مکمل یکدیگر و در جهت دستیابی به یک هدف مشترک قابل ارزیابی و تأمل است.
برای همه همکاران و همه آنهایی که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، دل‌هایشان برای جشن‌های انقلاب، جشنواره فیلم فجر و برای سینمای ایران تپید، آرزوی توفیق داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز