احمد سالک:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب بحث جوانان را مطرح کرده‌اند

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۸:۰۲
کد خبر: ۹۶۳۴۷۹
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب بحث جوانان را مطرح کرده‌اند
احمد سالک عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب بحث جوانان را مطرح کرده اند.

احمدی سالک، نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در حقیقت بیانیه گام دوم چهل سال آینده را در ۲۳ محور و هفت توصیه که محور اصلی این محورها جوانان و نوجوانان هستند، مطرح کرده است و خون سردار سرافراز شهید سلیمانی این طیبه را آبیاری کرد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی با اشاره به تولید برنامه مشق دو که درخصوص نوجوانان و بیانیه گام دوم انقلاب است،گفت:ورود یک شبکه تلویزیونی(شبکه دو) به تولید چنین موضوعی را نوید تحقق آرمانهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب می دانیم و اقدام بسیار درست و ارزشمندی است زیرا مفاهیم بیانیه را به صورت هنرمندانه بیان کرده است.

سالک با قدردانی از تولیداتی که  برای کودکان و نوجوانان در این حوزه انجام شده، گفت: این موضوعی است که باید از اوایل انقلاب در این سطح صورت می گرفت.

وی افزود: امیدواریم انشاالله ارزش و اهمیت بیش از پیش به جوانان و نوجوانان داده شود تا مدیریت را همان طور که در دوران جنگ جوانان انجام دادند،الان هم صورت گیرد.

سالک با اشاره به تیم جوان تهیه این برنامه، خاطر نشان کرد:مطمئنم با تکیه بر نیروی خلاق جوان و نوجوان، آینده کشور را بهتر از گذشته خواهیم ساخت.

مشق دو، کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که به تهیه کنندگی اشکان حاجی عبدالهی، کارگردانی مصطفی رضایی و اجرای محسن قره شیخلو اهمزمان با آغاز دهه فجر روانه آنتن شد و تا ۲۶ بهمن پخش آن ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز