به کارگردانی هادی حوری؛

نمایش «تااون» در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۴۱۸۲
نمایش «تااون» در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود
«تااون» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «تااون» عنوان تازه‌ترین نمایش از گروه آدمک به کارگردانی هادی حوری است که از اول اسفندماه سال جاری هر شب ساعت 21:30 در تماشاخانه دیوارچهارم به صحنه می‌رود.

هادی حوری پیش از این نمایشهای «ماشینری»، «نقد حال»، «فانوسهای تاریک»،«سیه نامه باستان»، «کنسرت قورباغه‌ها» را به صحنه برده و همزمان با نمایش «تااون» نمایشنامه «ترسا» به قلم حوری به کارگردانی علی امینی‌پور در کالیفرنیا روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است: نمایش «تااون» از تاثیر کتاب و خرد بر جامعه پیرامونی می‌گوید. از اینکه آگاهی پاک، چگونه میتواند بر دیگران تاثیر بگذارد و زندگی آنها را تغییر دهد. از اینکه کتاب چگونه میتواند نور امید را حتی در مغاک آلوده و تاریک موش‌ها نیز بتاباند و روشن کند.

نمایش «تااون» از امید می‌‌گوید. امید به ماندن و ایجاد تغییر. امید به ماندن و انتظار زایش بینایی. امید به چشم‌هایی که می‌بینند و دل‌هایی که شهامت پذیرفتن تغییر و آگاهی را دارند. نمایش تا اون از تابیدن نور دانش و خرد در تاریکی می‌گوید.

بازیگران «تااون» عبارتند از: هژیر سام احمدی، شیما پروهان، شیوا ترابی، سعید جاودان، علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی، محمدمهدی کیان، عیسی محمدی ، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری، نساء یوسفی، ریحانه ادراکی، میثم پاکدامن، فاطمه حاجی‌حسنی، دیاکو حسامی، هلیا حمیدی، مریم شایسته، نگار شهبازی، مجید صدخسروی و مهدی مرتضوی

مدیر گروه وطراح صحنه و لباس: هلیا میرهادی؛ مدیر اجرایی: علی روانبد؛ دستیار کارگردان: مهلا قدوسی، گریم و ساخت ماسک: زهره صمغ‌آبادی؛ عکاس: احسان زارع، پریسا کامیاب؛ ساخت تیز: علی روانبد، احسان زارع و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد لهاک

«تااون» از اول اسفند 1398 ساعت 21:30 در تماشاخانه دیوار  چهارم واقع در میدان فلسطین ، خیابان طالقانی غربی ، بین خیابان سرپرست و فریمان ، پلاک 544 به روی صحنه‌ می‌رود. درگاه تهیه بلیت این نمایش به زودی در تیوال قابل دسترس خواهد بود.

نظر شما