آقای محمدزاده منتظر می مانیم اسکار بگیری!

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۶:۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۶۴۳۶۶
آقای محمدزاده منتظر می مانیم اسکار بگیری!
امیر دژاکام، نویسنده و کارگردان تئاتر در صفحه کاربری خود در ستایش نوید محمدزاده نوشت: آقای محمدزاده منتظر می مانیم اسکار بگیری، اگر متن و کارگردان مناسب پیدا شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امیر دژاکام، نویسنده، کارگردان و استاد تئاتر در صفحه کاربری خود در ستایش نوید محمدزاده نوشت: «آقای نوید محمدزاده شما اندازه های بازیگری در ایران را جابجا کردید. توضیح می دهم، تغییر در بازی شما از مغزهای زنگ زده شروع شد و در نمایش محمد مساوات عزیز به اوج خود رسید.

 

بازی شما در این نمایش آنچنان بیچیده نبود اما شما بسیار پیچیده بودی. شما در اوج شهرت و محبوبیت تمام خودت را کنار گذاشتی. به این جمله معنا دادی به کمال. بازیگر در پیش گاه نقش خودش را قربانی می کند و شما خود را به تمامی کشتی و از نوع زنده شدی.

امروز بازیگری در کشور من یک خودخواهی و منیت تمام کمال است وقتی بازیگران بزرگ ما بازی می کنند خودشان را به رخ می کشند نه کارکتر را. امروز هنر بازیگری با معلم های قلابی در یک منجلاب خودخواهی دست و پا می زند. موضوع این است منیت داشتن جایی برای کاراکتر نمی گذارد و این امری اخلاقی نیست یک تکنیک است.

آقای محمدزاده منتظر می مانم اسکار بگیری. اگر متن و کارگردان مناسب پیدا شود. در کمال احترام به بازیگران بزرگ کشورم از نظر من امروز تو شکوه بازیگری ایران هستی. من نه منتقدم نه هنرمند. من یک معلم ساده هستم و این نظر من است.»

 

نظر شما