چهره ها در هفته ای که گذشت؛

سکوت دردسرساز داور پرسپولیسی/عادل فردوسی پور باز هم نیامد/تنها مطرب میلیاردر دنیا/حاشیه ای جدید برای مهناز افشار/بهروز شعیبی برای همیشه بیمه شد/بازگشت جمشید آریا

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۶۶۴۵۹
سکوت دردسرساز داور پرسپولیسی/عادل فردوسی پور باز هم نیامد/تنها مطرب میلیاردر دنیا/حاشیه ای جدید برای مهناز افشار/بهروز شعیبی برای همیشه بیمه شد/بازگشت جمشید آریا
مجتبی احمدی؛ دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا_ به رغم اینکه چند روزی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر می گذرد اما کماکان هفته گذشته اخبار روی حواشی و اتفاقات جشنواره سی و هشتم فیلم فجر چرخید.

رضا جاودانی مجری ورزشی شبکه سه، هفته گذشته اظهارنظر جالبی کرد که باعث شد خبر بازگشت عادل فردوسی پور و گزارش یکی از مسابقات جام باشگاه های اروپا نُقل همه محافل مجازی و واقعی شود. اگرچه از صحبت های جاودانی اینگونه برمی آمد که قرار است عادل فردوسی پور بازگردد اما این اتفاق بیشتر به شایعه ای تبدیل شد و رخ نداد. باید ببینیم بالاخره چه زمانی تهیه کننده برنامه «نود» به شبکه سه برمی گردد. به رغم اینکه با رفتن او (شما بخوانید کنار گذاشتن) جا برای خیلی ها باز شد.

بهروز شعیبی که هنوز از عدم اقبال فیلمش در جشنواره فیلم فجر گلایه مند است، در مراسم تجلی اراده ملی تقدیر از فیلم های جشنواره سی و هشتم از سوی ارگان های مختلف حاضر شد تا جایزه تقدیر فیلمش را که از سوی اداره بیمه اتفاق افتاده بود پس بدهد. او در این مراسم حضور داشت و گفت اگر می بینید با لباس رسمی حضور ندارم به این دلیل است که نمی خواستم در این مراسم شرکت کنم تنها به احترام دوستان بیمه اینجا هستم و...

مهناز افشار کماکان در راس اخبار و حواشی فضای مجازی است و یکی از چهره های ثابت هفته محسوب می شود. از اظهارنظرهایش گرفته تا حضورش در یک مسابقه تلنت و البته این روزها بحث گردنبندی که خوزستان ندارد. حالا می توان گفت مهناز افشار خواسته یا ناخواسته در راس اخبار در چند ماه اخیر زیست می کند.

بازگشت جمشید آریا برای فیلم «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی برای خیلی از علاقه مندان سینمای ایران حس نوستالژیک داشت. هفته گذشته اعلام شد که جمشید هاشم پور در نقش جمشید آریا به سینما برمی گردد.

سکوت سعید راد درباره سیمرغ جواد عزتی در حالی که او اصولا یک پرسپولیسی رک و پوست کنده است، برخلاف نظر خیلی ها بسیار هم منطقی به نظر می رسد چراکه او به عنوان داور در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و منطقی نیست که اخبار و تصمیمات هیات داوران را حتی در شرایط فعلی فاش کند.

هفته گذشته فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی رکورد گیشه را در سینمای ایران شکست تا این روزها بحث رکورد گیری در چرخه سینما جایش را به کیفیت بدهد و با این اتفاق عملا درجه بندی جدیدی به میزان ارزشیابی آثار سینمایی اصافه شود.

خسرو معصومی کارگردان با کارنامه سینمای ایران که فیلم سینمایی «خرس» به کارگردانی او کماکان توقیف است، هفته گذشته در جمعی از اهالی سینما مورد تقدیر قرار گرفت و البته در این مراسم خصوصی که با اکران فیلم «خرس» همراه بود بسیاری از چهره های سینمایی توقیف این فیلم را با بازی پرویز پرستویی، فرهادی اصلانی، مریلا زارعی و ... دور از ذهن و بی دلیل قلمداد کردند.

هنوز تب و تاب جشنواره فیلم فجر نیوفتاده بود که مجری برنامه «هفت» فیلمش را در یک اکران خصوصی روی پرده برد تا به نوعی مقایسه ای بین ساخته او و دیگر آثار جشنواره فیلم فجر رخ بدهد. محمدحسین لطیفی کارگردان فیلم «مردنقره ای» جمعه گذشته در فرهنگسرای ارسباران با حضور تنی چند از بازیگران و اهالی سینما از آخرین ساخته سینمایی اش رونمایی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز