«جهش تولید» در شبکه یک سیما

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۲:۱۰
کد خبر: ۹۸۰۸۷۲
«جهش تولید» در شبکه یک سیما
گروه سیاسی شبکه یک‌سیما در ایام نوروز در ویژه برنامه‌ای به تبیین‌شعار سال می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تبیین گفتمان جهش تولید به عنوان راهبرد اقتصادی ایران در سال 1399 و ارائه راهکارهای مناسب برای تحقق این شعار از جمله اولویت های سازمان صداوسیما است. پیرو اقدامات گسترده ای که در سال گذشته در مجوعه برنامه های اقتصادی و غیراقتصادی صداوسیما در خصوص رونق تولید تهیه و پخش شد، امسال نیز رسانه ملی با هدف سیاستگذاری هدفمند، منسجم و همه جانبه و با رویکردهای تبیینی، آگاهی بخشی، ترویجی، مطالبه گری، حمایتی و گفتمان ساز بدنبال فرهنگ سازی و ایجاد مفاهمه ملی لازم برای جهش تولید است. 

در همین راستا گروه سیاسی شبکه یک‌سیما در ایام نوروز در ویژه برنامه ای با عنوان «جهش تولید» به تبیین‌شعار سال پرداخته است. در هر قسمت کارشناسان اقتصادی به تببین ابعاد مختلف جهش تولید می پردازند. ظرفیت های معدنی، بازار بزرگ اقتصادی ملی، نیروی کار جوان و پرانگیزه و دیگر ظرفیت های بالقوه اقتصادی که می تواند زیرساخت های لازم جهش تولید را فراهم آورد در این برنامه مورد اشاره قرار می گیرد. علاوه بر این در بخش بررسی وضعیت فعلی اقتصاد ایران به موانعی چون سختی انحصار و مجوزهای کسب و کار، عدم انتقال نقدینگی به تولید، قیمت گذاری و تورم، نهادهای شبه دولتی در اقتصاد، اصلاح نظام مالیاتی نیز از دیگر موضوعات این برنامه است. 

امیر علی عسگری تهیه کننده این برنامه گفت: در سال گذشته که از سوی رهبر‌معظم انقلاب سال "رونق تولید" نامگذاری شده بود در مجموعه مستندهای گرافیکی با نام "گیر کار کجاست؟" به بررسی موانع موجود در کشور بر سر راه تولید ملی پرداختیم.

امسال نیز از روز سوم فروردین با ویژه برنامه "جهش تولید" به راه‌حل های موجود در کشور و ظرفیت های اقتصادی برای تحقق این شعار مقام‌معظم رهبری پرداخته ایم که هر روز از قبل از خبر ۱۴ شبکه یک پخش می شود.

این برنامه در ۱۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای در قالب مستند گرافیکی به سفارش گروه سیاسی شبکه یک‌سیما تهیه و تولید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز