توضیحات رضا رفیع درباره حضور مهمانان برنامه «به سلامت»

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۰:۳۶
کد خبر: ۹۸۱۰۱۶
توضیحات رضا رفیع درباره حضور مهمانان برنامه «به سلامت»
رضا رفیع مجری تلویزیون درباره برنامه «به سلامت» که از شبکه سلامت پخش می‌شود توضیحاتی ارائه داد و تأکید کرد که این برنامه در تابستان 98 ضبط شده و انتقادات درباره حضور تماشاگران به این برنامه مربوط نمی‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رضا رفیع در پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: این دفعه همین اول کار مجدداً یادآوری کنم که این برنامه "به سلامت" که هرشب ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می شود؛ تابستان ۹۸ ضبط شده که نه کرونایی بود و نه حتی خواب و خیال کرونایی!

در پست قبلی هم که آقای شیری مهمان برنامه بودند، در متن و مطلب زیر فیلم، این توضیح را داده بودم؛ اما متاسفانه بعضی ها که اهل مطالعه نیستند و حوصله خواندن کپشن را ندارند و حرف زدن برایشان راحت تر است تا تامل کردن و مطالعه؛ تا داخل فیلم مشاهده کردند مجری و بازیگر برنامه به هم نزدیک شدند و به هم چسبیدند، بی آن که پاسخ پرسش ذهنی خود را در متن زیر پست جستجو کنند؛ زرتی کامنت گذاشتند که چرا فاصله را رعایت نمی کنید؟!....من هیچ وقت جواب این آدمهای راحت طلب و مدعی را که اهل مطالعه و قبول زحمت برای یافتن پاسخ در چند خط پایین تر نیستند، نمی دهم. چون یاد می گیرند که بی تفکر و مطالعه هم می شود به جواب رسید!....

همچنان موضوع این برنامه، آسیب های اجتماعی است. منتهی اولش کمی راجع به خود مهمان وارده، گپ و گفتی انجام می دهم که به اصطلاح، یخ گفتگو باز شود. حالا گاهی یک مهمان، خودش شوخ طبع و خوش صحبت است و این مسیر راحت تر طی می شود، و گاه نیز نه، طرف کمی جدی است و نیاز است که بیشتر وقت بگذاری تا گفتگو گل بیندازد. گل همین پنج روز و شش باشد!

خانم صبوری را از قدیم الایام و از برنامه هایی که نام بردم می شناختم و می دانستم که علاوه بر بازیگری، اهل شوخ طبعی و اهل ذوق نیز هست و می شود سر شوخی را باز کرد! البته در چهارچوب موازین اعلام شده!... و مشکل اینجاست که باز هم نمی شد خیلی پراکنده و از هر دری سخن گفت. باید سریع برمی گشتیم به آسیب های اجتماعی و موضوع تلخ و تکدّرآور و تکراری اعتیاد، که خب دست ما را در شوخ طبعی می بست. شوخی شوخی، با مواد مخدر هم شوخی؟!.... لاله صبوری معمولاً نقش‌هایی را بازی می‌کند که شیطنت خاص و شیرینی در آن تداعی می‌شود. از کارهای صبوری می‌توان به جنگ ۷۷،  کمربندها را محکم ببندیم و دوقلوها اشاره کرد. روحیه طنزش خوب است؛ هرچند که مثل اکثر اهل طنز، ظاهری جدی و رسمی دارد؛ تا آنجا که مخاطب ممکن است خیال کند که جبهه گرفته است. در صورتی که در پشت این جبهه، انواع کمک های روحی شادی آور، در راه است. خلاصه گفتگو با خانم صبوری سریع گل انداخت و باب حاضرجوابی هم باز شد؛ تا حدّ دعوت به دوئل که مشتاقانه خوشمان آمد!.... بیخود که حضرت سعدی شوخ طبع نفرموده است:

مشتاقی و صبوری از حد گذشت یارا

گر تو شکیب داری، طاقت نماند ما را

بله؛ کشته مرده دوئل ها و حاضرجوابی های ادبی آمیخته با طنزم. بفرمایید امتحان!....

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز