سمیرا حسن‌پور:

کاش «پایتخت» ابد و یک روز ادامه داشت

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۳۲۳۸
سمیرا حسن‌پور، بازیگر نقش گلرخ در سری اول «پایتخت» که در جشنواره سال گذشته با فیلم «سه کام حبس» سامان سالور درخشید، یادداشتی برای سریال «پایتخت» نوشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  سمیرا حسن‌پور در صفحه اینستاگرامش نوشت:

کاش پایتخت ابد و یک روز ادامه داشت...

چه خوب چه بد، چه دوست داشته باشیم چه نه، از «پایتخت» نمی‌شود چشم برداشت، من به عنوان عضوی از «پایتخت» دلم برای این خانواده تنگ می شود.

دلم برای گلرخ؛ نقی؛ ارسطو؛ هما؛ پنجعلی و سارا و نیکایی که همچون مخاطبان این داستان قسمت به قسمت بزرگ و بزرگتر شدند تنگ می‌شود... دلم می خواهد با قصه‌ها و غصه‌های واقعی خانواده ای اینچنین معمولی و قابل باور به عالمی بروم که یک دنیا زندگی درآن جریان دارد، جایی که همه چیز عین خود زندگی است و واضح  است که این شبیه زندگی بودن در عین اینکه جمله ای ساده است؛ اجرایی بس دشوار دارد و هزاران بار سخت!

من زندگی کردن در نقش را از ابتدا با گلرخ و در این خانواده آموختم، که درون گود به راستی و واقعا زحمت داشت، فکر و تمرین و حوصله و خلاقیت میخواست و رسیدن به این سادگی و در عین حال ایجاد کمدی موقعیت و کلام دشوار بود و نفس گیر و در عین حال لذت بخش. خدا را شکر که هنوز و هرشب «پایتخت» به حیات و راه خود ادامه می دهد و توانسته بسیاری از تماشاچیان را با همه گرفتاریشان پای قصه سرراست؛ شیرین و معمولی‌اش بنشاند! به همه دوستان و عزیزانم در پایتخت خسته نباشید و دست مریزاد می گویم و آرزو میکنم هر سال عیدی، پایتختی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز