تمدید مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۸۴۵۴۶
تمدید مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران
دبیرخانه نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران، مهلت ارسال آثار را تا اول خرداد ماه تمدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دبیرخانه این مسابقه به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و با توجه به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص لغو رویدادهای همگانی، نسبت به تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه عکس کار و  تمدید مهلت ارسال اقدام کرد.

براساس مصوبات و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری تمام گردهمایی ها، کنفرانس ها، سمینارها، نمایشگاه ها و به عبارتی تمامی اجتماعات غیر ضرور به جهت جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول می گردند.

در همین راستا و با هدف حفظ سلامتی هم میهنان عزیز نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران که پیشتر قرار بود در تاریخ 1-4 اریبهشت 99 برگزار شود به تاریخ 27 -30 خرداد 99 موکول گردید.

مرکز کار ایران، امیدوار است تا پذیرش مسئولیت های فردی و جمعی تمامی شهروندان در قبال رعایت اصول بهداشتی، پذیرش محدودیت ها در تعاملات اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات غیر ضرور زنجیره ی انتقال این بیماری نو پدید را بشکند و آن را شکست دهد. برهمین اساس مرکز کار ایران، نهاد برگزار کننده ی نخستین مسابقه بین المللی  عکس کار و سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران وظیفه ی مسئولانه ی خود می داند تا با تغییر تاریخ این رویداد گام کوچکی در راستای مبارزه با این اپیدمی ناگوار بردارد.

بنا بر این گزارش، پیش از این مهلت ارسال قانونی آثار در فراخوان، 15 فروردین ماه اعلام شده بود که بنا بر این تصمیم، دبیرخانه مسابقه آن را تا اول خرداد ماه تمدید کرد.

یاد آور می شود؛ نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران برگزار می شود و سعید سمیعی و محمد حمزه ای سمت رئیس و دبیری این مسابقه و افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ بر پایه تقویم جدید این رویداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار، اول خرداد ماه و نمایشگاه عکس این رویداد، 27 الی 30 خرداد ماه  1399 در نمایشگاه بین المللی تهران اعلام شده است.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه نمایند.

نظر شما