منتقد سینما و تلویزیون:

تلویزیون قدرت تطبیق با شرایط روز جامعه را ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۸۷۹۵۵
تلویزیون قدرت تطبیق با شرایط روز جامعه را ندارد
رضا استادی، منتقد سینما و تلویزیون درباره چیدمان کنداکتور ماه رمضان گفت: متاسفانه تلویزیون ما آنقدر قدرت ندارد که بتواند خودش را در مدت زمان کم خودش را با شرایط جامعه وفق دهد.

رضا استادی، منتقد سینما و تلویزیون، در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا می گوید: تلویزیون باید در تمامی شرایط آماده باشد سریال های بامحتوا و خوبی را به مخاطب خود ارائه دهد. معمولا عمده سریال ها سردرگم هستند. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود دورهمی های خانوادگی طبیعتا مردم بیرون نمی روند و در خانه، خودشان را مشغول دیدن فیلم و سریال می کنند، بنابراین باید خوراک خوب به مخاطب خوراند.

این منتقد تصریح کرد: اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند و مردم مجبور به خانه ماندن باشند کار تلویزیون سخت تر می شود اما متاسفانه تلویزیون در کشور ما قدرتی ندارد که بتواند در زمان یک هفته ای خودش را با شرایط جامعه تطبیق دهد. اگر تلویزیون ما انعطاف داشت در این روزها برنامه های زنده و ترکیبی که جز بدیهیات است، تدارک می دید اما با این وجود  می بینیم اکثر برنامه ها بازپخش می شوند و برنامه های زنده پربازدید شبکه سه، پنج و... روی آنتن نمی رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز