وقتی که یک دورهمی دردساز می‌شود؛

پیام پشیمانی مهران احمدی از دورهمی مهران مدیری!

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۹۵۲۷۴
پیام پشیمانی مهران احمدی از دورهمی مهران مدیری!
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

مهران احمدی، بازیگر دوست‌داشتنی، آرام، کم‌حاشیه و البته خلاق سینما، تئاتر و تلویزیون، هفته گذشته برای دومین بار مهمان مهران مدیری بود و مثل همیشه گفت‌وگویی جذاب با آقای خاص این روزهای تلویزیون انجام داد.

اما اتفاقی عجیب و غریب خاطر او را مکدر کرد تا بعد از حضور در این برنامه با انتشار پستی در  صفحه شخصی‌اش از حضور در برنامه‌های مختلف سیما پشیمان شود و بگوید دیگر در هیچ برنامه‌ای شرکت نمی‌کنم. 

مهران احمدی در پستی که به احترام دخترش باران منتشر کرد، نوشت: «سانسور باعث شد تا بخشی از صحبت‌های ما پخش نشود و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر و مادرها حتی جرات نمی‌کنند فرزندشان را با خودشان از ترس فضای مجازی تنها بگذارند پخش شد و این باعث شد نازنینی مثل تو (دخترم) مورد هجوم مجازی یک مشت آدم هتاک و بی‌انصاف و کمتر از کم قرار بگیری و من بدتر از تو که البته من عادت دارم و تو هنوز نه!

که گفته‌اند باید عادت کنی و الا جمع کنیم و از این مملکت بریم متأسفانه!»

و کلی حرف دیگر که هم در خبرگزاری برنا و هم در صفحه شخصی مهران احمدی قابل مشاهده است.

پیامی که در کلام مهران احمدی به عنوان یک بازیگر خوش اخلاق و حرفه‌ای محسوس است احترام او به خانواده‌اش حتی در مباحث مرتبط با شغل حرفه‌ای‌اش است.

بارها مهران مدیری از فرزندانش  به عنوان مهم‌ترین اعضای زندگی‌اش یاد کرده است و برای او حال  امروز مهران احمدی از انتشار این پست بسیار قابل درک است. تردیدی نیست که مهران مدیری به عنوان کسی که همیشه به بحث سانسورها معترض بوده و خانواده را از ارکان اصلی  زندگی هر انسانی قلمداد می‌کند امروز با پشیمانی مهران احمدی از حضور در  برنامه‌های مختلف تلوزیونی خیلی مخالف به نظر نمی‌رسد.

در روزگاری که فضای مجازی عامل مهمی در فاصله گرفتن اعضای خانواده‌هاست و بی تردید شبکه‌های اجتماعی زمان مفصلی از زندگی مردم را به خود اختصاص می‌دهد نگرانی پدرها و مادرها برای فرزندانشان دور از ذهن نیست و تقریبا می‌توان اعتراف کرد جز فرهنگ‌سازی و مراقبت، کار دیگری از دست خانواده‌ها برنمی‌آید چرا که نه می‌توان فرزندان را از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امروز حتی وضعیت تحصیلی‌شان به آن بستگی دارد جدا کرد و نه می‌توان بر این فضای بی در و پیکر، بدون  چارچوب، بدون قاعده  وخطرناک مدیریت کرد.

در حقیقت فضای مجازی امروز در کنار تمام مزایا و فرصت‌هایی که به زندگی انسان در حوزه‌های مختلف می‌‌دهد صدمات جبران ناپذیری را نیز در لایه‌های زیرین خود در کمین دارد که نیاز است با مراقبت بیشتری برای آن زمان بگذاریم. 

مهران احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش که در دیگر صفحات پربازدید در فضای مجازی و البته سایت‌ها و خبرگزاری‌ها بازخورد مفصل داشته است، توجه و تعصبش را به خانواده به خصوص دخترش باران نشان می‌دهد تا ثابت کند با تمام احترامی که به حرفه‌اش و اهالی این حرفه و به خصوص مهران مدیری که با او دقایقی از گپ و گفتشان  حتی به همکاری در آینده نیز انجامید، قائل است و حاضر نیست به خانواده‌اش کوچک‌ترین آسیبی برسد.

به نظر رفتار انسانی و اخلاقی مهران احمدی به عنوان هنرمند پرطرفدار این روزهای سینما و تلویزیون قابل الگوبرداری است.

در روزگاری که برخی از  هنرمندنماها در فضای مجازی اشاعه دهنده رفتارهای نامناسب اخلاقی و عرفی هستند و  عملا حضور فعال‌شان در شبکه‌های اجتماعی یکی از آسیب‌های این روزهای دنیای مجازی محسوب می‌شوند افرادی مانند مهران احمدی می توانند با این رفتار، دیگران را به فکر فرو ببرند.

هرچند نمی‌توان کتمان کرد که در همین روزگار هستند افرادی مانند پرویز پرستویی که از طریق صفحه شخصی‌شان در شبکه‌های اجتماعی مدام مردم را به همیاری و همراهی یکدیگر در روزهای سخت دعوت می‌‌کنند و از تریبونی که این‌گونه در دسترس‌شان قرار گرفته دلسوزانه به نفع مردم کشورشان سود می‌برند.

با تمام این اوصاف به نظر رفتار مهران احمدی در این روزگار قابل تقدیر و تحلیل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز