هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

دربی معترضان در تبریز/ جنوبی‌ها تنور مسابقات را گرم می‌کنند

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۱۱۴۱
دربی معترضان در تبریز/ جنوبی‌ها تنور مسابقات را گرم می‌کنند
لیگ برتر فوتبال ایران بعد از 4 ماه تعطیلی از امشب با برگزاری 5 دیدار بعد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استارت هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امشب زده می شود. تیم ها بعد از 4 ماه تعطیلی دوباره به میدان می روند و در غیاب تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای اهداف خود می جنگند.

تراکتور-نساجی؛ تقابل مخالفان برگزاری لیگ

تیم های تراکتور و نساجی بیشتر از اینکه طی یک ماه گذشته مشغول آماده سازی برای شروع قدرتمند لیگ باشند سرگرم اعتراض به شروع لیگ بودند. هر دو باشگاه از مخالفان از سرگیری لیگ بودند اما در نهایت همانطور که پیش بینی می شد در مسابقات شرکت کردند. تراکتور که با 37 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، بیشتر از بقیه تیم ها برای رسیدن به پرسپولیس تلاش می کند. این تیم عکاشه و دژاگه را به دلیل برنگشتن به تهران و مسعود شجاعی را به دلیل غیبت در اختیار ندارد.

نساجی هم که مثل تراکتور به شروع لیگ معترض بود در حال حاضر با 23 امتیاز در رده دهم است و خیالش بابت ماندن در لیگ تا حدودی راحت است اما فاصله نزدیک امتیازات تیم ها نشان می دهد که حتی یک برد و باخت هم ممکن است سرنوشت تیم ها را تغییر دهد.

شهرخودرو-ذوب‌آهن؛ جدال دشوار

شهرخودرو هم مثل تراکتور از مخالفان شروع لیگ‌ بود. یاران سیدمهدی رحمتی با تمرکز کافی تمرین نکردند و ممکن است با آمادگی کافی وارد لیگ نشده باشند. شهرخودرو که بعد از جدایی گل محمدی نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد با 35 امتیاز در رده ششم جدول است اما امید کسب سهمیه دارد. در آنسوی میدان ذوب آهن همیشه مدعی که فصلی کابوس وار را سپری می کند با هدایت لوکا بوناچیچ به مشهد می رود. ذوبی ها امیدوارند با کسب امتیاز در این بازی بیشتر از این به انتهای جدول نزدیک نشوند. تیم اصفهانی با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

صنعت نفت-پارس جنوبی؛ نبرد جذاب جنوبی‌ها

صنعت نفتی ها روزهای خوشی را با دراگان اسکوچیچ در لیگ نوزدهم آغاز کردند اما رفتن اسکوچیچ به تیم ملی آغاز افت زردپوشان محبوب آبادان بود.حالا نفتی ها با حضور بهنام سراج به آینده امیدوارترند و می خواهند برای کسب سهمیه بجنگند. صنعت نفت با 33 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. پارس جنوبی اما روزهای خوبی را سپری نمی کند. این تیم به روال سال های گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و خطر سقوط هم بیخ گوش یاران هومن افاضلی است. پارس برای فرار از انتهای جدول به برد در این دیدار نیاز دارد. این تیم با 20 امتیاز در رده دوازدهم است.

شاهین بوشهر-نفت مسجدسلیمان؛ تلاش شاهین برای پرواز

اوضاع در تیم محبوب شهر بوشهر خوب نیست. این تیم که با 16 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد، حالا با بحران نداشتن سرمربی هم دست و پنجه نرم می کند. میشو که بعد از تعطیلی لیگ به کشورش سفر کرد دیگر به ایران برنگشت تا مهرداد کریمیان کم تجربه فعلا به عنوان سرمربی شاهین انتخاب شود. شاهینی ها به شدت خطر سقوط را احساس می کنند و برای فرار از این خطر محکوم به گرفتن حداکثر امتیازات در دیدارهای باقی مانده‌ هستند. در آن سوی میدان اما اوضاع دیگر تیم جنوبی یعنی نفت مسجدسلیمان آرام و آفتابی است. نفتی ها امسال با وجود مشکلات مالی عدیده و کمبود امکانات شاهکار کرده اند و فقط 3 باخت در کارنامه شان در لیگ نوزدهم ثبت شده است. شاگردان مهدی تارتار با 28 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته اند و باید دید در ادامه لیگ چه سرنوشتی خواهند داشت.

نظر شما