حال تراکتور با احسان خوب شد؛

امضای کاپیتان پای رویاهای تی‌تی‌ها/ آقای حاج‌صفی! به درخشش ادامه بده

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۶:۴۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۵۰۳۳
امضای کاپیتان پای رویاهای تی‌تی‌ها/ آقای حاج‌صفی! به درخشش ادامه بده
حاج‌صفی که با عبور از مرز 30 سالگی هنوز برای لژیونر شدن و بازی کردن در اروپا امیدوار است، در یکی از بزنگاه‌های لیگ امضای خودش را پای بردی مهم گذاشت چون اگر تراکتور نمی‌توانست از پس صنعت نفت برآید حتی شانس گرفتن سهمیه آسیا را هم از دست می‌داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تراکتور امسال هم بوی جام نمی‌دهد. مثل سپاهان، استقلال و بقیه مدعیان همیشگی فوتبال ایران. اگرچه هنوز 7 هفته از مسابقات لیگ باقی مانده اما کیست که به قهرمانی پرسپولیس اطمینان نداشته باشد مگر اینکه قرمزها در هفته‌های پایانی امتیاز از دست بدهند و ستاره‌ای مثل احسان حاج‌صفی جور کمرنگی بقیه ستاره‌های تراکتور را بکشد و این تیم را بر قله فوتبال ایران بنشاند.

تراکتوری‌ها امسال هم با وجود هزینه زیاد نتوانستند رقیبی جدی برای پرسپولیس باشند. این تیم در دیدارهای اخیر خود عملکرد خوبی نداشت و کارشناسان فوتبال داشتند تی‌تی‌ها را از جمع مدعیان کسب سهمیه هم کنار می‌گذاشتند تا اینکه کاپیتان با شوت‌های ویرانگرش 3 امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کرد. ضربات ناگهانی و امتیازآور احسان حاج‌صفی که سال‌هاست در سطح فوتبال ایران توپ می زند انگار نفسی تازه در روح تیم محبوب تبریزی دمید تا دوباره تراکتور سری بین مدعیان بالا بیاورد.

حاج‌صفی که با عبور از مرز 30 سالگی هنوز برای لژیونر شدن و بازی کردن در اروپا امیدوار است، در یکی از بزنگاه‌های لیگ امضای خودش را پای بردی مهم گذاشت چون اگر تراکتور نمی‌توانست از پس صنعت‌نفت برآید حتی شانسش برای گرفتن سهمیه هم کم می‌شد اما درخشش احسان که به تازگی پدر هم شده این نوید را به تی‌تی‌ها داد که به روزهای اوجش برگشته و می‌تواند در دیدارهای آینده هم سند پیروزی تیمش را امضا کند.

تراکتور که در ابتدای فصل 3 کاپیتان ملی‌پوش را خرید تا بلکه تضمینی برای جبران ناکامی‌هایش در سال‌ های اخیر باشد اما الان از بین مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه‌ای که به بهانه کرونا تا همین چند روز پیش به تبریز برنگشته بود، فقط احسان است که می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای پرشورها باشد. حاج‌صفی در سپاهان و حتی تیم ملی هم بارها نشان داده اگر در روزهای اوجش باشد تیمش را بالا می‌کشد. شاید کمی خوش خیالی باشد اگر از احتمال قهرمانی تراکتور حرف بزنیم اما فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش بینی...

اگر پرسپولیس نتواند با همین دست فرمان پیش برود، تراکتوری‌ها می‌توانند با دلخوش کردن به درخشش حاج صفی برای خودشان رویای قهرمانی ببینند. حتی اگر پای قهرمانی هم وسط نباشد در این روزهایی که قرمزهای تبریز اوضاع فوتبالی خوبی ندارند تنها کسی که می‌تواند برای آنها نویدبخش پیروزی باشد احسان حاج‌صفی است و بس. فوتبالیست حرفه‌ای و بی حاشیه‌ای که هر وقت خوب بوده و درخشیده حال تیمش خوب بوده است. حاج‌صفی می‌داند با ادامه درخشش می‌تواند جذابیت‌های لیگ کرونایی را بیشتر کند و چه بسا باز هم به فوتبال اروپا کوچ کند؛ پس به درخششت ادامه بده آقای حاج‌صفی!/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز