مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

فرهاد به امیر رسید/ مچ‌اندازی برای ماندن

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۱۶۱۲
فرهاد به امیر رسید/ مچ‌اندازی برای ماندن
آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب بین استقلال و سپاهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال و سپاهان بعد از بازی پر حرف و حدیث در لیگ برتر که با پیروزی آبی‌پوشان همراه شد، حالا در جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم بعد از اینکه قهرمانی لیگ را از دست دادند برای کسب سهمیه در لیگ هم با یکدیگر در رقابت هستند و حالا در جام حذفی هم رخ به رخ قرار گرفته‌اند. برد 9 روز پیش استقلال مقابل سپاهان، این تیم را در رده دوم جدول تثبیت کرد و شرایط سپاهان را بحرانی‌تر. اصفهانی‌ها برای اینکه سال تلخ خود که در نهایت منجر به تغییر سرمربی در این تیم خواهد شد را با چاشنی شیرینی همراه کنند چاره‌ای جز برد در بازی امشب و صعود به مرحله نیمه نهایی ندارند.

سپاهان که روزگاری نامش با قهرمانی در فوتبال ایران عجین بود امسال با ستاره‌هایش و امیر قلعه‌نویی نتوانست روزهای اوجش را تکرار کند و حالا تنها دلخوشی هواداران این تیم قهرمانی در جام حذفی است. قلعه‌نویی که این روزها با تنی بیمار و قلبی ضعیف سپاهان را هدایت می‌کند، به شدت تحت فشار هواداران و رسانه‌های اصفهانی قرار دارد و بعید است حتی در صورت قهرمانی در جام حذفی باز هم در اصفهان بماند. سپاهان برای بازی امشب مرتضی منصوری و محمد ایرانپوریان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

در آن سوی میدان هم استقلالی قرار دارد که مثل سپاهان در قهرمانی لیگ ناکام بوده و حالا برای نایب قهرمانی می‌جنگد. آبی‌های پایتخت با روحیه بالا از برد هفته گذشته مقابل سپاهان پا به بازی امشب می‌گذارند اما روز گذشته شوکی بزرگ به فرهاد مجیدی وارد شد. شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت در بازی امشب غایب هستند و با غیبت آنها به ویژه دیاباته کار استقلال مشکل خواهد شد.

مجیدی که قول قهرمانی در جام حذفی را به هواداران استقلال داده، در بازی امشب باید هرچه در چنته دارد رو کند تا بتواند تیمش را یک قدم دیگر به قهرمانی جام حذفی نزدیک سازد تا جایگاه خودش در استقلال به عنوان سرمربی تثبیت شود.

تقابل بزرگ شاگرد و مربی

بیماری امیر قلعه‌نویی باعث شد اولین تقابل او و فرهاد مجیدی در کسوت سرمربی چند روز به تاخیر بیفتد. قلعه‌نویی در بازی 9 روز پیش استقلال و سپاهان روی نیمکت این تیم حضور نداشت تا اهالی فوتبال شاهد تقابل جذاب بین او و فرهاد مجیدی باشند. مجیدی در طول مدتی که در استقلال بازی می‌کرد هرگز رابطه خوبی با قلعه‌نویی نداشت و نیمکت‌نشینی‌های گاه و بی گاه او در اوج آمادگی خود تائید کننده این مسئله است.

هرچند هرگز مشخص نشد چرا مجیدی در لیگ سیزدهم ناگهان تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند اما عده‌ای اعتقاد دارند این اختلاف در تصمیم غیرمنتظره 7 محبوب آبی‌ها بی‌تاثیر نبوده است.

مجیدی فصل قبل هم که به عنوان مربی در کادر فنی استقلال حضور داشت در بازی برابر سپاهان وقتی امیر قلعه‌نویی سمت نیمکت تیم سابقش آمد تا با شاگردان قدیمی‌اش دیدار کند، یک قدم عقب‌تر بود و بی‌تفاوت روی نیمکت نشست. البته ماجرا به همین جا ختم نشد چراکه بعد از گل دقیقه 7+90 آیاندا پاتوسی، که منجر به برتری یک بر صفر استقلال شد، مجیدی با انتشار یک استوری مدعی شد «عده‌ای دوست ندارند این تیم بدون خودشان جام بیاورد« و اختلافاتش را با قلعه‌نویی آشکارتر کرد و حالا او باید مقابل سرمربی سابقش بایستد و مانع از شکست تیمش توسط تجربه امیر قلعه‌نویی شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز