وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اشتباه عجیب داور پیروزی را از ما گرفت/ بازی مقابل ماشین سازی خیلی هم ساده نیست

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۵:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۵۷۹۰
اشتباه عجیب داور پیروزی را از ما گرفت/ بازی مقابل ماشین سازی خیلی هم ساده نیست
مدافع با تجربه ذوب آهن اعتقاد دارد به خاطر اشتباه داوری نتوانستند در هفته اول مسابقات لیگ برتر پیروز از زمین بیرون بیایند.

وحید محمدزاده، مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان، در خصوص تساوی  تیمش مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوبی بود، البته بازی را  کمی بد شروع کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. می‌توانستیم با سه امتیاز تمام کنیم اما به‌خاطر اشتباه داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. بازی اول همیشه سخت است ما هم بازیکنان جدید گرفته بودیم ولی به نظر من بازی امیدوارکننده بود و می‌توانیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در خصوص عملکرد داوری ادامه داد: نمی‌شود گفت همیشه داوری به ضرر ما بوده و یا اینکه عمدی در کار است اما به خاطر اشتباه داور  زحمات یک مجموعه زیر سوال می‌رود و اگر اعتراض هم کنیم محروم می‌شویم ولی همه می‌دانند که اشتباه عجیب  و  فاحش داور باعث شد نتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا تیم‌شان که کاملا شکل جدیدی گرفته است می‌تواند در این فصل موفق باشد یا خیر؟ عنوان کرد: ما خیلی بازیکن از دست دادیم و تغییرات زیاد بوده و از ترکیب سال گذشته ما فقط من، حدادی فر، فرشاد به همراه دو نفر از خارجی‌ها هستیم و بقیه همه تغییر کردند. البته بازیکنان جدیدی که اضافه شدند خوب هستند اما طول می‌کشد تا هماهنگ شویم و هرچه زمان بگذرد بهتر می‌شویم.

محمدزاده در پایان در خصوص بازی بعدی با ماشین‌سازی افزود: متاسفانه در هفته اول سه امتیاز را از دست دادیم درحالی می‌توانستیم برنده باشیم و می‌خواهیم در بازی با ماشین‌سازی جبران کنیم اما بازی کردن جلوی آنها خیلی هم ساده نیست و ما نباید از قبل خودمان را برنده بدانیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز