حادثه تلخ در لیگ دسته دوم؛

ایست قلبی در زمین فوتبال!/ بهروان: اتفاق تلخی رخ داد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۳
ایست قلبی در زمین فوتبال!/ بهروان: اتفاق تلخی رخ داد
مسئول تدارکات تیم شهدای بابلسر در لیگ دسته دوم فوتبال قبل از بازی دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

به گزارش برنا؛ دو تیم میلادمهر تهران و شهدای بابلسر طبق برنامه قرار بود از ساعت 14 امروز در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید کشوری مقابل هم به میدان بروند اما قبل از آغاز بازی، در کمال تاسف،درزی تدارکات تیم شهدای بابلسر حین انجام کار دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داد.

 در این راستا غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال استان مازندران که یکی از افراد حاضر در ورزشگاه در زمان وقوع این اتفاق تلخ بود، در این زمینه  به خبرنگار برنا گفت:  متاسفانه مسئول تدارکات تیم شهدای بابل که از قدیمی‌های فوتبال استان مازندران بود و سابقه حضور در تیم نساجی مازندران را نیز در کارنامه خود داشت داخل ورزشگاه و قبل از بازی به دلیل عارضه قبلی دچار مشکل شد. این در حالی بود که در زمان این اتفاق، آمبولانس هم داخل ورزشگاه بود اما متاسفانه تلاش برای احیا ایشان نتیجه نداد و با کمال تاسف این عضو زحمتکش تیم شهدای بابلسر را از دست دادیم.

او در ادامه گفت: جا دارد این اتفاق تلخ را به خانواده و مسئولان تیم شهدای بابلسر تسلیت بگویم. مرحوم درزی از قدیمی‌های فوتبال مازندران بودند که زحمات زیادی برای فوتبال استان کشیدند. خدا به خانواده ایشان صبر بدهد.

 بهروان تاکید کرد:  همه  حاضران در این دیدار در شوک این اتفاق تلخ بودیم و در این راستا مسئولان سازمان لیگ بازی را لغو کردند و مقرر شد این دیدار فردا برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز