افتتاح نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۸:۱۹
کد خبر: ۴۱۹۲۱۶
افتتاح نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد
دومین ویژه برنامه جشن رمضان و دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح شد

به گزارش برنا از شهرکرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این نمایشگاه گفت:بیش از 5 هزار عنوان کتاب با تخفیف 10 تا 50 درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

جواد کارگران دهکردی افزود: در این نمایشگاه 20 واحد انتشاراتی، کتب و محصولات قرآنی خود را به علاقمندان ارائه می دهند.

وی، ایجاد شور و نشاط قرآنی در ماه مبارک رمضان را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری، توجه به توسعه قرآنی و ترویج سبک زندگی اسلامی و بسترسازی لازم برای هماهنگی ادارات دولتی و غیردولتی در اشاعه فرهنگ دینی از دیگر این اهداف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به غرفه های جنبی نمایشگاه، افزود: 15 غرفه در بخش موسسات قرآنی و 25 غرفه از جمله عفاف و حجاب، شفاخانه، سینما قرآن، یادمان شهدای منی و مدافعان حرم، اتحادیه تشکل های قرآنی و نمایشگاه هنرهای تجسمی در نمایشگاه برپا شده است.

کارگران دهکردی از طرح تعویض قرآنهای قدیمی با قرآن های نو در نمایشگاه خبر داد و گفت: بیش از دو هزار قرآن جدید چاپ شده که هریک از شهروندان می توانند با تحویل قرآنهای قدیمی خود، قرآن جدید تحویل بگیرند.

به گزارش برنا، نمایشگاه علوم قرانی استان از 29 خرداد تا هشتم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 22 شب پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

غرفه نجوم، اکران فیلم، غرفه کودک و نوجوان و برگزاری مسابقه قرآن و نهج البلاغه از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز