فعالیت ۴ هزار موسسه قرآنی در کشور

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰:۱۱
کد خبر: ۴۱۹۲۱۹
فعالیت ۴ هزار موسسه قرآنی در کشور
مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:هم اکنون 4هزار مووسسه قرآنی در کشور فعال شده است و در حوزه قرآن و عترت فعال است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ محمد مهدی احمدی در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت از این موسسات قرآنی زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی را بیش از پیش فراهم کرده است.

مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعطای کمک های ویژه به هنرمندانی که در رشته های مختلف هنری به ترویج فرهنگ قرآنی کمک می کنند خبر داد و افزود: بهره گیری از زبان هنر برای ترویج آموزه های قرآنی از مهمترین برنامه های این وزارت است و در همین راستا از هنرمندانی که در این حوزه فعالیت کنند، حمایت می شود.

به گفته وی،نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی در 10 استان کشور در ماه مبارک رمضان برپا شده است.

احمدی گفت:ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سه بخش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی، جشن رمضان و طرح یک آیه در استانها برگزار می شود.

به گفته وی، همزمان با ماه مبارک رمضان در 10 استان کشور نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی، در 10 استان جشن رمضان و در 10 استان دیگر طرح یک آیه اجرا می شود.

به گزارش برنا، نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی چهارمحال و بختیاری از 29 خرداد تا هشتم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 22 شب پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

بیش از 5 هزار عنوان کتاب با تخفیف 10 تا 50 درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

در این نمایشگاه 20 واحد انتشاراتی، کتب و محصولات قرآنی خود را به علاقمندان ارائه می دهند.

نظر شما