عرشیان اعلام کرد:

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲ میلیونی به تاکسیرانان دارای شرایط خاص

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۴۵۹۰
پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲ میلیونی به تاکسیرانان دارای شرایط خاص
اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پرداخت وام قرض الحسنه 2 میلیون تومانی به تاکسیرانان دارای شرایط خاص و آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که ویروس کرونا باعث کاهش شدید درآمد رانندگان تاکسی شده، حمایت از تاکسیرانان آسیب دیده از این ویروس لازم و ضروری است. بر همین اساس، با پیگیری‌های به عمل آمده، طبق تفاهمنامه‌ای که بین سازمان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و بنیاد علوی منعقد شد، مقرر شد از طریق بانک سینا مبلغ 2 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت 24 ماهه و کارمزد اندک در اختیار تاکسیرانان آسیب‌دیده از ویروس کرونا قرار گیرد.  

وی ادامه داد: پس از ارسال اسامی تاکسیرانان واجد شرایط توسط سازمان تاکسیرانی به اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، حدود 400 نفر مورد تایید قرار گرفتند که با معرفی آنها به بانک سینا، وام قرض الحسنه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

عرشیان در پایان اظهار کرد: به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، تاکسیرانان مشمول شرایط دریافت وام در قالب گروه‌های 10 نفره به بانک معرفی خواهند شد تا سلامتی آنها دچار مخاطره نشود.

 

نظر شما