جهانگیری:

ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تجهیزات ترافیکی هزینه می شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۵۰۸۵
ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تجهیزات ترافیکی هزینه می شود
سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به‌طور متوسط هر ماه حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات ترافیکی و چراغ های راهنمایی مناطق سه گانه شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین جهانگیری گفت: تجهیزات و ملزومات ترافیکی بنابه دلایل مختلفی از جمله وقوع تصادفات و سرقت نیاز به تعمیر و نگهداری مستمر دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت وجود تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله استوانه های ایمنی، جداکننده های فلزی و تابلوهای ترافیکی در معابر سطح شهر باید به صورت مستمر وجود این تجهیزات بررسی شده تا در صورت وارد آمدن خسارت به آنها و یا سرقت این تجهیزات نسبت به تعمیر و یا جایگزینی آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: در مواردی که خسارات وارده به تجهیزات ترافیکی به‌دلیل تصادف باشد در صورت مشخص شدن عامل تصادف، از فرد مورد نظر جریمه نقدی دریافت می‌شود، اما در بیشتر موارد این مسایل گزارش نشده و مشخص نمی‌شود چه کسی به تجهیزات ترافیکی خسارت وارد کرده است.

جهانگیری گفت: با این تفاسیر هر ماه حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات ترافیکی و چراغ های راهنمایی مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: این موارد شامل نصب استوانه های ایمنی، تابلوها و جداکننده های کنده شده، آسیب دیده بر اثر تصادف و یا به سرقت رفته و تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی سطح شهر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز