مسابقه رالی خانواده تاکسیرانی در قزوین برگزار شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۶۰۸۲
مسابقه رالی خانواده تاکسیرانی در قزوین برگزار شد
درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین: مسابقه رالی خانواده تاکسیرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین، درافشانی گفت: این مسابقه با شرکت ۳۰ خودرو از مقابل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آغاز شد، مقصد نهایی این مسابقه گلزار شهدای امامزاده حسین (ع) بود که شرکت کنندگان یک روز خوب و مهیج را در کنار خانواده خود همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی تجربه کردند و به خط پایان رسیدند.

 

وی اظهار کرد: در این مسابقه که به همت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت سازمان تاکسیرانی قزوین برنامه ریزی شد، شرکت‌کنندگان حدود نیم ساعت به صورت کاروانی در مسیر در نظر گرفته شده حرکت کردند.

 

درافشانی اضافه کرد: مسابقه رالی خانواده با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور، ایجاد نشاط و شادابی بین تاکسیرانان تدارک دیده شد و به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

 

 اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به علت برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز