در سال جهش تولید شهرک های صنعتی قزوین نقش ویژه ای ایفا می کنند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۸۵۲۴
در سال جهش تولید شهرک های صنعتی قزوین نقش ویژه ای ایفا می کنند
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین شهرک های صنعتی را در توسعه استان تاثیر گذار دانست و گفت: عملکرد بسیارخوب شهرک های صنعتی نقش ویژه ای در سال جهش تولید دارند.

به گزارش برنا از قزوین، عیسی قبادی با حضور در دفتر شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: برای شتاب در روند توسعه پایدار این استان توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی اقدامی موثر و تعیین کننده است و با سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی می توان در جهت تحقق جهش تولید گام های مهمی برداشت.

وی یادآورشد: در شرایط کنونی که یک شرایط خاص و ویژه و به نوعی در جنگ اقتصادی هستیم ، واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی بعنوان فرماندهان این جنگ نابرابر هستند و باید دغدغه های تولید کنندگان مرتفع شود.

قبادی افزود: مدیران باید با سعه صدر وقت بیشتری را برای حل مشکلات مردم و بویژه تولیدکنندگان بگذارند و با رفع موانع زیر ساختی باید شرایط را برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید فراهم کنند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین  گفت: در جنگ اقتصادی سنگرهای مورد هدف بخش تولید و صنعت هستند و ما مسئولان وظایف سنگینی داریم و با انسجام مدیریتی در حوزه صنعت می توانیم میدان دار این جنگ باشیم.

قبادی افزود: استان قزوین از ظرفیت‌های ویژهای برخوردار است که ایجاد و احیا شهرک‌های صنعتی کمک بسیاری در شکوفایی این ظرفیت‌ها خواهد کرد

همچنین در این بازدید عزیز الله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سال جهش تولید گفت: خوشبختانه در حال حاضر ظرفیت کشور در خصوص تولید محصولاتی که امکان واردات نداشته و زمینه تولید آن در کشور فراهم می باشد بسیار بالاست و با ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاران می توانیم از این شرایط عبور کرده و جهش تولید با هم افزایی دستگاه های اجرایی و علی الخصوص دستگاه های خدمات رسان استان قزوین محقق خواهد شد.

در ابتدای این بازدید و نشست تخصصی حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گزارشی از وضعیت شهرک های صنعتی موجود، همکاری و تعامل دستگاه های خدمات رسان در ارائه خدمات زیرسازی و زیربنایی به واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین روند احداث و بهره برداری ساختمان جدید شرکت شهرک ها ارائه داده بودند.

قابل ذکر است در این بازدید  مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز