معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

طرح ضربتی نظارت بر بازار لوازم خانگی در قزوین آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۹۲۲۵
طرح ضربتی نظارت بر بازار لوازم خانگی در قزوین آغاز شد
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح ضربتی تشدید نظارت و بازرسی از سطح بازار به ویژه در حوزه لوازم خانگی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و نیاز سنجی در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم آغاز شد.

به گزارش برنا از قزوین، علی اکبر کبیری افزود: ۲۵ بازرس ۲ نفره با حضور نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، دادستانی و سایر دستگاه‌ها در این طرح برای برخورد قانونی با اخلالگران بازار لوازم خانگی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار لوازم خانگی از سوی سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده با توجه به وضعیت کنونی کشور و افزایش بی رویه قیمت لوازم خانگی در سطح عرضه اجرایی شده است.

این مسئول گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، کلیه واحدهای تولید و عرضه باید در زمینه تولید لوازم خانگی مخصوصا کالاهای پرمصرف شامل یخچال، فریزر، یخچال و فریزر، لباسشویی، اجاق گاز و ... اقدام به درج شناسه بر روی کالا نموده و از عرضه کالای بدون شناسه خودداری نمایند.

کبیری افزود: این دستورالمعل به اتحادیه لوازم خانگی استان ارسال شده است تا برای رعایت درصد سود قانونی، فروش کالا با فاکتور رسمی و ارایه گارانتی برای کالاها اقدام نمایند.

وی با اشاره به شعار جهش تولید، گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان فرصت خوبی را برای رشد و عرضه کالاهای داخلی فراهم کرده است و باید واحدهای تولیدی از این ظرفیت استفاده کرده و برای ارایه خدمات پس از فروش توجه داشته باشند.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز