هشدار شرکت برق استان قزوین به مشترکان

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۹۷۵۲
هشدار شرکت برق استان قزوین به مشترکان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از همه مشترکان برق خانگی، صنعتی و کشاورزی خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش برنا از قزوین، سعید بهادیوند چگینی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و برق برگزار شد، گفت: طبق بخشنامه‌ها و تأکیدات صورت گرفته باید در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در مصرف برق صرفه‌جویی شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۲۳ مگاوات برق در استان قزوین مصرف شده که یک رکورد تازه است و نشان می‌دهد با وجود افزایش سهمیه برق استان از ۷۷۵ به ۷۷۷ مگاوات هنوز هم نیازمند صرفه جویی هستیم.

بهادیوند چگینی همچنین از صنایع استان خواست تا شیف کاری بعدازظهر را به شب یا عصر موکول کنند و تعطیلات سالانه کارکنان را در بازه زمانی تابستان قرار دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای کاهش مصرف برق در استان، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی تفاهم نامه‌ای منعقد کردیم که اگر کشاورزی، الکتروموتور خود را در این باره زمانی خاموش کند مشمول تخفیف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه ۶۷ درصد برق تحویلی استان قزوین در تولید مصرف می‌شود، گفت: مابقی برق تحویلی شامل ۱۴ درصد در حوزه کشاورزی و ۱۹ درصد در حوزه خانگی مصرف می‌شود.

بهادیوند چگینی خاطرنشان کرد: ما قول داده‌ایم که در سال جاری قطعی برق در استان نداشته باشیم، اما لازم است در این رابطه صرفه‌جویی صورت گیرد.

وی یادآور شد: وقتی مصرف برق استان افزایش می‌یابد، به صورت خودکار برق منطقه قطع می‌شود تا به اموال مردم خسارت وارد نشود و در این رابطه نباید مردم نگران خاموشی و کسری برق باشند.

 

نظر شما