خطیب جمعه قزوین:

مسئولان به فکر مشکلات مردم باشند

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۹
مسئولان به فکر مشکلات مردم باشند
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: از دولت و دست اندرکاران استانی می‌خواهیم دغدغه‌ای جز حل مشکل معیشت و اشتغال و ممانعت از افسار گسیختگی قیمت‌ها نداشته باشند.

به گزارش برنا از قزوین، خطیب جمعه قزوین، در خطبه های نماز جمعه این هفته ‌ گرانی مسکن، مایحتاج زندگی مردم و نبودن شغل مناسب را از جمله مشکلات مردم برشمرد و افزود: با مردم همراه باشید به تولید داخلی اهمیت دهید.

نماینده ولی فیقه با بیان اینکه مردم صبوری می‌کنند، گفت: چرا می‌خواهید صبر مردم لبریز شود و هنوز نگاه ذلیلانه مذاکره با دشمن و برجام بی فرجام بر زبان تان جاری باشد.

وی با بیان اینکه احساس امید مردم افزایش پیدا کرده است گفت: ورود رئیس قوه قضاییه با مفاسد روح امید را در همه اقشار بالا برده است که امیدواریم این آهنگ هر روز با شتاب بیشتر طعم شیرین عدالت را به همه مردم و طعم تلخ مجازات را به مفسدات و متجاوزان به مردم بچشاند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه باید نماز جمعه را جدی بگیریم، گفت: این امر موجب می شود دوستان و اشنایان به این امر مهم تشویق شوند.

وی با بیان اینکه خطیبان جمعه هم باید مطالبی را عنوان کنند که به درد مردم بخورد گفت: هر چه در تاریخ نگاه می کنیم وجود دشمنان خارجی و داخلی بوده است.

وی گفت: خدا را شاکریم که بعد از مدت‌ها که کرونا بین ما و شما در نماز جمعه جدایی ایجاد کرده بود امروز برپا شده است.

خطیب جمعه قزوین افزود: اجازه برگزاری نماز با رعایت شرایط و دستورالعمل های بهداشتی داده شده و باید با فاصله در نماز بنشینیم و از وسایل شخصی استفاده کنیم

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: آمریکا داعشی‌ها را کمک می کند و ادعای مبارزه با تروریست دارد.

وی گفت: امریکا دیروز در حمایت از داعشی‌ها به مرکز حشد الشعبی عراق حمله کرد و تعدادی از مبارزان و فرماندهان را دستگیر کردند.

به گفته وی؛ شرایطی که در شهر‌های مختلف امریکا ایجاد شده امریکا باید شیطنتی کند که حواس مردم پرت شود و این کار جنبه تبلیغاتی دارد چرا که نفسی نمانده که فکر نقشه‌ای باشند؛ باید بساطشان را جمع کنند و به زودی از منطقه اخراج خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تاکید کرد: هر اندازه که کشور‌های اسلامی در گام دوم انقلاب پیش میروند تفرقه به وحدت تبدیل می شوند و اتحادیه ایالات امریکا به سمت متلاشی شدن پیش میرود و طولی نمی‌کشد که شاهد متلاشی شدن این اتحادیه خبیث اسیب رسان به ملت‌های جهان باشیم.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت: سهم محبت زیادی اسلام برای دختران در نظر گرفته و هر چه از محبت‌ها کم شود از محبت‌های فریبنده آسیب می بینند.

وی با اشاره به سالروز ترور منافقین که رهبر را در مسجد ابوذر تهران ترور کردند، گفت: آنها در نقشه شومی که کشیدند ناکام ماندند و سایه رهبر بر سر کشور‌های مسلمان و مستضعفان جهان باقی ماند که امیدواریم خدا این رحمت الهی را برای مسلمانان جهان حفظ و حکومت اسلامی را با دستان توانمند رهبر به دست امام زمان برساند.

وی به شهادت بهشتی و ٧٢ تن از فرزندان انقلاب اسلامی اشاره کرد  و گفت: دشمنان داخلی که عوامل دشمنان خارجی هستند و این ترورسیت‌ها مورد حمایت امریکا و کشور‌های غربی مدعی دموکراسب بودند فرمان گرفتند و این کار را انجام دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز