تقدیر از حضور فعال مددکاران اجتماعی حاضر در بحران کرونا در قزوین

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۲۷۶۸
تقدیر از حضور فعال مددکاران اجتماعی حاضر در بحران کرونا در قزوین
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مددکاران اجتماعی می‌توانند در زمان بحرانها خدمات شایسته ای به آسیب دیدگان ارائه نمایند.

به گزارش برنا از قزوین؛ دکتر حسن آصفی در نشستی که با حضور معاون داوطلبان هلال احمر قزوین و مددکاران اجتماعی حاضر در نقاهتگاه بیماران کرونایی برگزار شد در خصوص نقش تخصصی و حرفه‌ای مددکاران در زمان بحران اظهار داشت: نقش مددکاران در زمان بحران بسیار شایسته و مهم است و حداکثر تاثیرگذاری را در حوادث می توانند داشته باشند.

وی ادامه داد: در بحران های گذشته و بالاخص در بحران کرونا و نقاهتگاه بیماران کرونایی زحمات و تلاش های مددکاران اجتماعی  که همیشه همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشته اند را فراموش نمی کنیم و امروز این همکاری و مشارکت این فعالان اجتماعی در یادها باقی خواهد ماند.

آصفی افزود: مددکاران اجتماعی در بحران کرونا، با فراخوان جمعیت هلال احمر حضور و مشارکت خود را نشان دادند و با نیروهای حرفه ایی و مداخله گر در بُعد روانی، اجتماعی و حمایتی به خدمت، مبادرت ورزیدند و بسیجی انسان دوستانه در مقابله با ویروس کرونا را شکل دادند که این قابل تقدیر با هیچ چیزی نیست.

وی اشاره کرد: در بحث کرونا در بیمارستان ها و نقاهتگاه بیماران کرونایی در راستای حمایت از خانواده ها و پیگیری مسایل و مشکلاتشان و بالا بردن امید و کاهش استرس افراد گرفتار شده در ویروس کرونا شاهد همراهی و همکاری انسان دوستانه مددکاران اجتماعی بودیم.

آصفی عنوان کرد: امیدواریم بحث مددکاری اجتماعی در کلان مهم مدنظر قرار گرفته و در بحرانها به شکل مدون و برنامه‌ ریزی شده به شکل جدی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با اشاره به فعالیت انجمن مددکاران اجتماعی، استان قزوین را دارای پتانسیل و مشارکت خوبی دانست و از تلاش های همه مددکاران اجتماعی قدردانی کرد و در ادامه گفت: در بحران و زمان حادثه، مددکاران اجتماعی نیز می‌توانند به همراه تیم های عملیاتی مختلفی که به منطقه اعزام می شوند  برای پیگیری وضع آسیب‌دیده‌ها به آن مناطق اعزام شوند و خدمات خوب و شایسته ای ارائه نمایند.

قابل ذکر است در پایان این نشست توسط مدیر عامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از مددکاران اجتماعی حاضر در بحث کرونا و نقاهتگاه بیماران کرونایی با اهدا هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما