کمیته دائمی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان قزوین تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۶۷۹۸
کمیته دائمی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان قزوین تشکیل شد
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از تشکیل کمیته نظارت بر نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری به دبیری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.
به گزارش برنا از قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور نظارت بر تاسیسات گردشگری در قالب بازدیدهای مشترک نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت دوره‌‎ای انجام می‌شد که با توجه به شیوع کرونا و ضرورت تشدید نظارت بر واحدها کمیته دائمی نظارت به دبیری این اداره کل و همراهی انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان تشکیل شد.

محمدی با اشاره به اعضای تشکیل‌دهنده این کمیته اظهار کرد: کارشناسان نظارت حوزه معاونت گردشگری  و نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، ستاد اقامه نماز، دامپزشکی، پلیس اماکن و انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان اعضای ثابت این کمیته را تشکیل می‌دهند.

او افزود: در این بازدیدها با توجه به شرایط ویژه کنونی مواردی چون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اصول بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مستمر واحدها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، نحوه نگهداری مواد غذایی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، گرانفروشی و کم فروشی و … توسط اعضای کمیته نظارت استان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان یادآور شد: بازدیدهای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت هفتگی و مستمر از تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در حال انجام است.

 

نظر شما