مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها تاکید کرد:

شهرداری ها از فرصت های موجود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۰۶۵۰
شهرداری ها از فرصت های موجود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند
صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها تاکید کرد: در شرایط اقتصادی فعلی همه باید از تمام فرصت ها، ظرفیت هاو پتانسیل های طبیعی و منطقه ای خود برای خدمات مطلوب به مردم استفاده و از اتلاف انها جلو گیری نمایند.

به گزارش برنا از قزوین، صالحی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر معلم کلایه عملکرد، خدمات رسانی  و فعالیت های  شهرداری معلم کلایه را مطلوب ارزیابی کرد و در ادامه توجه و نظارت دقیق  به مسائل مالی و هزینه های  شهرداری در حوزه های مختلف  را از اقدامات لازم و ضروری شهرداریها و شوراها در مدیریت شهری دانست.

 او در ادامه افزود: شهرداری معلم کلایه باید از حداکثر توان و ظرفیت خود در جهت تامین بودجه و رفع کمبود های مالی آن شهرداری استفاده کند.

وی در این رابطه افزود: منطقه الموت از آثار تاریخی  و منابع طبیعی بسیار زیاد برخوردار می باشد که باید از این پتانسیل  برای جذب حداکثری توریست و گردشگر استفاده کرده و با کمک آن اقتصاد منطقه و شهر  را تقویت و بهبود بخشد و کمبود ها را جبران نماید.

او در ادامه ضمن تاکید بر کمبود درآمد پایدار و منابع مالی در تمامی شهرداری های استان گفت: شهرداری ها باید از  فرصت سرمایه گذاری با استفاده از تسهیلات کم بهره وزارت کشور در راستای تامین مالی و ایجاد درآمد و همچنین اشتغال زایی  استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز