استقرار ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرک های صنعتی قزوین

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۴۳۰۳
استقرار  ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرک های صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از استقرار و فعالیت 60 واحد تولیدی و طرح صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: در حال حاضر 60 واحد تولیدی و طرح صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده که از این تعداد 26 واحد به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده و 34 واحد تولیدی مستعد دانش بنیان در مرحله ثبت نهایی می باشند.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا مستقر می باشند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان میزان سرمایه گذاری واحدهای تولیدی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و  نواحی صنعتی استان را دو هزار 500 میلیارد ریال برشمرد که زمینه اشتغال  دو هزار و 731 نفر را فراهم نموده است.

خانپور تصریح کرد: شرکتهای دانش بنیان متقاضی زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی می توانند از امکان پرداخت بخش نقدی بمیزان ده درصد و یا ده درصد بخشودگی نرخ حقوق انتفاع برخوردار وهمچنین امکان تقسیط بخش غیر نقدی آنها تا 48 ماه فراهم گردیده است.

این مسئول با اشاره به مشوقها و برنامه های حمایتی برای شرکتهای دانش بنیان گفت: دریافت تسهیلات و  معافیت مالیاتی ، معافیت عوارض، حقوق گمرکی و سود بازرگانی، ارائه تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان  جهت تبدیل ایده به محصول و اشتغال دانش آموختگان برتر فناور ، حمایت از صادرات محصولات شرکتهای دانش بنیان با هدف توسعه بازار صادراتی، برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی بصورت رایگان و .. از جمله برنامه های حمایتی از این شرکتها می باشد.

قابل ذکر است این واحدهای تولیدی در زمینه محصولات تولیدی فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای کامپیوتری، آرایشی و بهداشتی، مصنوعات چوبی، موتور و دوچرخه، اسید کلرید، ظروف کریستال، کره های گیاهی، انواع اسنک و فرآورده های سیب زمینی، بسته بندی الکل و محصولات داروئی، مواد اولیه شوینده، باتری های خشک کربن، مواد موثره داروئی، انواع آلیاژ هاو کامپوزیت های پلیمری، نخ های پلی استر، مقره سیلیکونی، سموم کشاورزی، فیلترهای صنعتی، فرش ماشینی، خوراک آبزیان، انواع لامپ و روشنایی و...فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز