استاندار قزوین:

توسعه کشور در گرو توجه به نظام آموزش و پرورش است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۳۸۲۱
توسعه کشور در گرو توجه به نظام آموزش و پرورش است
استاندار قزوین گفت: توسعه کشور به ویژه در این شرایط که با بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم در گرو توجه به نظام آموزش و پرورش است تا انسان‌های کارآمد از مدارس برای جامعه تربیت شوند.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور  در مراسم بازگشایی مدارس استان که به صورت نمادین در دبیرستان شهیدان شالباف برگزار شد، افزود: امیدواریم سال تحصیلی جدید، سالی پر از نشاط و شاداب برای دانش آموزان و معلمان باشد و به معنای واقعی در این سال شاهد ارتقای علمی در همه مدارس کشور باشیم.

وی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت را همزمان با ماه محرم حسینی گرامی می‌داریم و امیدواریم دانش آموزان ما از این ایام درس آزادی، ایثار و از خودگذشتگی بیاموزند.

جمالی پور با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، افزود: مهمان ناخوانده‌ کرونا از اسفندماه سال گذشته،  کشور و آموزش را تحت تأثیر قرار داد و باید در مقابل چنین مساله‌ای تدبیر کرد چون آموزش امری همیشگی و مورد نیاز جامعه است.

این مسئول با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور افزود: معلمان افسران آموزش و پرورش و دانش آموزان سربازان آنها هستند و مطمئنیم با اراده مدیران و معلمان سال خوبی برای دانش آموزان رقم خواهد خورد.

استاندار قزوین، به نگرانی خانواده‌ها در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس به دلیل ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: باید مدارس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

جمالی پور با بیان اینکه بخش عظیمی از پیشرفت‌های جامعه مرهون و مدیون تلاش‌های خالصانه معلمان است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند در شرایط ویژه کشور که با ویروس مهلک کرونا مبارزه می‌کنیم به آموزش و پرورش یاری برسانند.

وی گفت: به خانواده‌های دانش آموزان نیز اطمینان می‌دهیم که نظارت بازرسان ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بر فعالیت مدارس بسیار دقیق و جدی است.

استاندار افزود: دولت تدبیر و امید علیرغم تمامی تنگناها و فشارهای اقتصادی، تمام تلاش خود را برای ارتقای منزلت فرهنگیان عزیز به کار برده است و در ادامه نیز با جدیت برنامه ریزی‌های صورت گرفته را پیگیری خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز