استاندار قزوین:

کمک‌های مردمی باید به سمت تامین نیاز دانش آموزان بی بضاعت سوق داده شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۷۵
کمک‌های مردمی باید به سمت تامین نیاز دانش آموزان بی بضاعت سوق داده شود
استاندار قزوین گفت: مرحله سوم کمک‌های مردمی آسیب دیدگان کرونا با توجه به آغاز سال تحصیلی باید به سمت تامین نیاز دانش آموزان بی بضاعت سوق داده شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در هفتمین نشست هماهنگی ستاد مواسات و همدلی مومنانه بیان داشت: تهیه نوشت افزار و گوشی هوشمند به منظور حضور در کلاس های درس مجازی برای دانش آموزان نیازمندان از اولویت برخوردار است.

وی با بیان اینکه دستگیری از محرومان و کمک به نیازمندان از توصیه های دین مبین اسلام و مورد سفارش پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است،افزود: کمک به نیازمندان البته نباید محدود به زمان و مناسبت خاصی باشد بلکه این مهم باید همواره مورد توجه و دغدغه خیران و مومنان قرار بگیرد.

جمالی پور با بیان اینکه کمک به همنوعان و نیازمندان یک تکلیف شرعی و دینی است، خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش های همدلی و مواسات و کمک‌های مومنانه به منظور کمک به آسیب دیدگان کرونا شاهد راه اندازی نهضت و حرکت بزرگی در این زمینه در شهرهای مختلف کشور از جمله قزوین بودیم که این حرکت همچنان تداوم دارد.

استاندار قزوین در ادامه بر توجه به عزت نفس نیازمندان حین اهدای کمک های مردمی تاکید کرد و گفت: توزیع کمک های مردمی باید به گونه ای باشد که کرامت و عزت نفس نیازمندان دچار آسیب و خدشه نشود و دست اندرکاران ستاد مواسات و کمک های مومنانه باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی به خرج بدهند.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت فعلی معیشت عده ای از مردم دچار تنگنا شده است، افزود: وظیفه شرعی ما ایجاب می کند برای حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند هر کاری که از دستمان برمی آید، انجام دهیم.

در این نشست فرمانداران شهرستان های استان قزوین به ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد مواسات و کمک های همدلانه در شهرستان های خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز