مدیر کل بهزیستی استان قزوین:

۷۷۳۵ نفر دارای معلولیت در روستاهای استان قزوین شناسایی شده است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۵۶۳۶
۷۷۳۵ نفر دارای معلولیت در روستاهای استان قزوین شناسایی شده است
دیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: این اداره کل هفت هزار و ۷۳۵ نفر افراد دارای معلولیت در روستاها را شناسایی کرده است که این افراد به صورت کامل تحت پوشش قرار می گیرند.

به گزارش برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی استان قزوین در سال ۹۹ اظهار داشت: یکی از برنامه ها و دستورالعمل های مهم سازمان بهزیستی حمایت از معلولان ساکن در روستا ها می باشد که برای خدمات رسانی به آنها برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا اداره کل بهزیستی استان قزوین تعداد هفت هزار و ۷۳۵ نفر افراد دارای معلولیت در روستاها را شناسایی کرده است که این افراد به صورت کامل پوشش داده می شوند.

وی افزود: حمایت های تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان معلول از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی است که به دنبال اجرای هرچه بهتر این برنامه ها هستیم.

این مسئول ادامه داد: موضوعات دیگری مانند بیمه پایه، مناسب سازی محیط زندگی و وسایل نقلیه معلولین، ایاب و ذهاب، معافیت سربازی و پلاک ویژه خودرو معلولان  و غیره در زندگی روزمره معلولان از اهمیت بسزایی برخوردار است که سازمان به دنبال خدمات رسانی مطلوب در این زمینه هم می باشد.

۲۸ هزار نفر افراد دارای معلولیت در استان قزوین شناسایی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز