رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت:

ثبات بازار مرغ و تخم‌مرغ در قزوین ضروری است

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۳۴۹
ثبات بازار مرغ و تخم‌مرغ در قزوین ضروری است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: برای رسیدن به ثبات نسبی در بازار مرغ و تخم‌مرغ که متاسفانه نارضایتی تولید کننده و مصرف کننده را نیز به دنبال داشته نیازمند رفع مشکلات آنی در این زمینه هستیم.

به گزارش برنا از قزوین؛ عزیزالله افضلی در ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به نوسانات ارزی موجود در کشور و مشکلاتی که این نوسانات در قیمت‌ها ایجاد کرده، اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت در زمینه تامین کالاهای اساسی ارز دولتی در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌دهد لذا باید اقدامات موثری مبنی بر جلوگیری از افزایش این نوع محصولات به عمل آید.

وی با بیان اینکه معرفی وزیر صمت می تواند تا حدودی برطرف کننده برخی مشکلات در این زمینه باشد، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان ذیربط فرآیند لازم را در جهت تسهیل ورود کالا و محصولات مورد نیاز جامعه را فراهم کنند تا در موضوع فراوانی کالا، تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با اتفاقات خوشایندی روبرو شده و از این طریق نیز توان خرید مردم بالاتر برود.

به گفته این مسئول، سود نهایی و اصلی در بازار مرغ و تخم مرغ در نهایت به جیب دلالان سرازیر می شود که این مساله به هیچ عنوان مطلوب نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه دولت علی‌رغم همه تنگناهای مالی، ارز مورد نیاز دولتی را برای تامین کالاهای اساسی فراهم آورده و باید سازوکاری را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بیابیم، افزود: با مدیریت صحیح، نظارت مستمر در بازار و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از سوی دستگاه‌های ذیربط می توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز