راه اندازی شعب طلایه داران صلح و سازش در شهرکهای صنعتی قزوین

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۳۵۹
راه اندازی شعب طلایه داران صلح و سازش در شهرکهای صنعتی قزوین
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در راستای تسریع در حل مشکلات پرونده های قضایی واحدهای تولیدی و صنعتی، شعبات طلایه داران صلح و سازش در تمامی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان فعالیت خود را آغار کردند.

به گزارش برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور در جلسه هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا با اعلام این مطلب اظهار داشت: از آنجایی که نهاد صلح و سازش در فرهنگ دینی ما و عرف جامعه جایگاه ارزشمندی و قابل توجهی دارد شعب طلایه داران صلح و سازش با هدف کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف راه اندازی شده که موجب رفع اختلاف در بدنه واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد شد که نتیجه آن جلوگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و صنعتی و متوقف ننمودن خط تولید و کمک به رونق اقتصادی و ثبات اشتغال پایدار می باشد.

وی با اشاره به مزایای این طرح افزود: رایگان بودن، عدم رعایت تشریفات قوانین آئین دادرسی در طرح و رسیدگی به دعاوی، سرعت و اثربخش بودن مذاکرات اصلاحی در این شعب را از مهمترین مزیتهای این طرح عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد چهار شعبه طلایه داران صلح و سازش در تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان تشکیل و آموزش های لازم به رؤسا و اعضای شعب با همکاری اداره کل شورای حل اختلاف دادگستری قزوین صورت پذیرفته است.

خانپور در پایان خاطرنشان کرد: در سال "جهش تولید" و در راستای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی و با توجه به راه اندازی این شعبات در دفاتر شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی، صنعتگران و تولیدگنندگان با مراجعه به این شعب در صورت طرح پرونده های علیه فعالان تولیدی و صنعتی و یا کارگران و مرتبطین آنها دیگر نیاز و الزامی به مراجعه به محاکم قضایی و شوراهای حل اختلاف شهری نمی باشد و این شعب با رعایت صلاحیت قانونی خود نسبت به رفع اختلاف نسبت به اصحاب دعوی اقدام خواهند نمود.

گفتنی است این شعب آماده ارائه خدمت به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مستقر و مقیم در شهرکها و نواحی صنعتی می باشند که دارای اختلافات مدنی از جمله و مطالبه وجه ، اجور معوقه و.... هستند.

قابل ذکر است با ابلاغ رئیس کل دادگستری استان قزوین، حمیدرضا خانپور رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بعنوان دبیر طلایه داران صلح و سازش انتخاب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز