افزایش خدمات الکترونیکی بهزیستی قزوین

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۵۷۱
افزایش خدمات الکترونیکی بهزیستی قزوین
مدیر کل بهزیستی استان قزوین از توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری این دستگاه با توجه به شیوع کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی اظهار داشت: وضعیت فوق قرمز استان از نظر کرونا، حساسیت‌های جسمانی بسیاری از مددجویان و تاکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تسریع در توسعه ارایه خدمات الکترونیک بهزیستی استان را ضروری می‌کند.

وی اضافه کرد: خدمات الکترونیکی شامل بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی است و امیدواریم فراهم سازی بستر ارایه این خدمات به صورت الکترونیک، سبب تسهیل در خدمات رسانی به مددجویان و کاهش ابتلا آنها به بیماری کرونا شود.  

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به مهمترین خدمات غیرحضوری اداره کل بهزیستی استان،  عنوان کرد: دریافت خدمات فرزندخواندگی، پرداخت یارانه مراکز همکار با دفتر توانمندسازی زنان و خانواده و دفتر کودکان و نوجوانان، دریافت مستمری، معیشت خانوارهای زن سرپرست و معیشت خانوارهای چند قلویی و... از مهمترین خدماتی است که به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود.

وارثی تصریح کرد: این اداره کل با برنامه ریزی‌های مختلف به دنبال گسترش هر چه بیشتر خدمات الکترونیکی است تا مددجویان بهزیستی استان با کمترین مشکل و مشقت، خدمات خود را دریافت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نیاز کشور به توسعه خدمات الکترونیکی، سازمان بهزیستی استان قزوین نباید از این ظرفیت بسیار مهم غافل شود بلکه هرچه سریعتر با آماده سازی بسترهای اجرای این خدمات، زمینه بهره مندی مددجویان را فراهم سازد.

وی گفت: گسترش خدمات الکترونیکی یکی از وظایف بسیار مهم معاونت اجتماعی این اداره کل در استان قزوین است و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، شاهد اجرای این وظیفه به بهترین شکل ممکن باشیم.

بهزیستی قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

 

نظر شما