اعلام محدودیت‌های کرونایی استان قزوین

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۴۰۲۱
اعلام محدودیت‌های کرونایی استان قزوین
جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان: تا اطلاع ثانوی کلاس‌های درس کماکان بصورت مجازی برگزار می‌شود و نیازی به حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در محیط آموزشی نیست.

به گزارش برنا ازقزوین؛ منوچهر حبیبی گفت: تمامی مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه‌های رانندگی و آموزشگاه‌های خصوصی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آنها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد، همچنین در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحد‌های آموزشی در مدارس و معلمان مدارس و آموزشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام نمایند.

حبیبی افزود: تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع است؛ همچنین تالار‌های پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت تهویه مناسب و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می‌توانند اقدام به فعالیت نمایند، صندلی‌های مازاد بر ۳۰ درصد نیز از محل تالار جمع آوری شده و انبار شوند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: استخر‌های سرپوشیده شنا کماکان غیرفعال است؛ فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: فعالیت رستوران‌ها و فست‌فود‌ها به صورت ارائه خدمات بیرون بر به مشتریان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است؛ همچنین آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

وی در ادامه گفت: فعالیت قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع می‌باشد.

حبیبی تاکید کرد: ساعات کار بانک‌های استان طبق روال گذشته و مطابق مقررات است، جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه‌های استان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت تشکیل شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در پایان بیان کرد: نظارت بر حُسن اجرای دستورالعمل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان برعهده فرمانداران و بخشداران محترم مناطق است که به صورت مرتب گزارش بازدید‌ها را به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز