افزایش تخت‌های بستری ویژه بیماران کرونایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۴۱۶۴
افزایش تخت‌های بستری ویژه بیماران کرونایی
جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین: از امروز ۲۰۰ تخت بستری به ظرفیت درمان بیماران کرونایی در استان اضافه می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی با اشاره به پر بودن ۴۰۰ تخت ویژه بیماران کرونایی و افزایش روند بستری‌ها و فوتی‌ها در استان گفت: بیمارستان ارتش با ۶۰ تخت، رحیمیان با ۴۰ تخت و بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان‌های خصوصی با ۱۰۰ تخت به ظرفیت درمان بیماران کرونایی در استان اضافه می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۲ واحد اکسیژن ساز در بیمارستان‌های این استان وجود دارد و تعدادی کپسول‌های اکسیژن نیز ویژه بیماران پرخطر پیش بینی شده است که در صورت نیاز به مراکز بیمارستانی افزوده خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه افزایش امکانات درمانی برای گروه‌های در معرض خطر هم پیش بینی شده است، ادامه داد: در صورت نیاز بیمارستان صحرایی دایر خواهد شد و همچنین درمانگاه‌های فرهنگیان و سپاه کار غربالگری بیماران را با کمک دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار دارند تا تعداد مراجعان به بیمارستان‌ها کاهش یابد.

به گفته حبیبی، از امروز نظارت و بازرسی برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در استان تشدید می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: در حال حاضر بازار و شبکه حمل و نقل ۲ اولویت مهم در استان قزوین هستند که باید جدی گرفته شود.

حبیبی یادآور شد: متاسفانه براساس گزارش‌ها بیش از ۴۰ درصد مردم استان، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همین موضوع باعث افزایش شمار مبتلایان به کرونا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز