نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

تجهیز پلیس به فنآوری نوین موجب کاهش تخلف و اصلاح رفتارها می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۶۹۴۲
تجهیز پلیس به فنآوری نوین موجب کاهش تخلف و اصلاح رفتارها می شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از تجهیزات مدرن و نصب دوربین در لباس ماموران پلیس می توان ضمن کنترل رفتار شهروندان و ماموران پلیس از بروز تخلف و ر فتار سلیقه ای جلوگیری کرد.

به گزارش برنا از قزوین، لطف الله سیاهکلی به مناسبت هفته نیروی انتظامی عصر پنجشنبه با حضور در پلیس راهور گفت: خوشبختانه عملکرد نیروی انتظامی به گونه ای است که موجب جلب رضایت مندی مردم و اعتماد سازی شده و این روند باید تداوم یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: تنوع و گستردگی خدمات نیروی انتظامی موجب شده توقع مردم از پلیس بالا برود و در این میان لازم است تجهیزات و امکانات این نیرو نیز متناسب با نیازها به روز و پیشرفته شود. 

وی گفت: در بخش های مختلف نیروی انتظامی ظرفیت های زیادی وجود دارد که هر کدام می تواند سوژه مناسبی برای رسانه ها باشد و اگر داستانهای پلیسی را با زبان موثری بیان کنید دستاوردهای خوبی خواهد داشت و عبرت آموز است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر موفقیت های پلیس در رسانه مطرح شود کارکرد عمومی پیدا می کند و این تجربه از زماتی که پلیس با رسانه ارتباط بیشتری برقرار کرد توانسته به محبوبیت آن کمک کند.

سیاهکلی تصریح کرد: رفتار پلیس حتی در برخورد با مجرم و متخلف باید فرهنگی باشد و ما در نیروی انتظامی یازمند رفتار فرهنگی و اخلاقی هستیم تا رفتار شهروندان هم اصلاح شود.

وی گفت: صاحبان قدرت اگر رفتار خود را اصلاح کرده و با تواظع بیشتر در اجرای قانون پیشگام باشند می توانند در نحوه برخورد و رفتار مردم هم تاثیرگذار باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهارداشت: چون ارتباط پلیس با مردم روزانه و مستمر است لذا هر برخورد شما می تواند خاطره انگیز و یا سوال برانگیز باشد به همین دلیل رفتار توام با مهربانی و اخلاق در این نیرو یک ضرورت است تا خدمات همکاران شما زیر سوال نرود.

ضرورت تجهیز پلیس به فنآوری نوین

سیاهکلی اضافه کرد: برای پاسخگویی به نیازها باید نیروی انتظامی به تجهیزات مدرن و به روز مجهز شود و در صورت هوشمند سازی و نصب دوربین بر روی لباس ماموران پلیس می توانیم شاهد اصلاح رفتارهای شهروندان و ماموران باشیم و از رفتارهای سلیقه ای و خارج از چارچوب قانونی هم پیشگیری کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: قدردانی رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی بیانگر خدمات شما ماموران پرتلاش است و جا دارد به عنوان منتخب مردم و از سوی شهروندان از خدمات ارزشمند شما قدردانی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز