مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۹۴۷
نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است
مدیر عامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل و پایانه های کشور گفت: با جدی گرفتن نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان را مهیا کرد.

به گزارش برنا از قزوین، سعید قیصر در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان حمل و نقل شهر محمدیه که روز پنجشنبه در سالن همایش شهرداری برگزار شد اظهارداشت: در حال حاضر حمل و نقل عمومی وضعیت خوبی ندارد و همه باید تلاش کنیم تا با رفع کاستی ها و حل مشکلات مردم بتوانند از ظرفیت خدماتی شبکه عمومی بهره مند شوند.

قیصر تصریح کرد: مدیران سازمان های حمل و نقل عمومی باید برای بازسازی و نوسازی ناوگان و همچنین توسعه حوزه خدمات خود تلاش بیشتری کنند و پیگیر مطالبات اعتباری خود از مرکز باشند.

وی بیان کرد: فرسودگی ناوگان حمل و نقل موجب شده نتوانیم خدمات شایسته شهروندان را ارائه کنیم لذا باید با برنامه ریزی بتوانیم با پرداخت تسهیلات  کم بهره در نوسازی ناوگان کمک کنیم.

صادق قندی یخشدار محمدیه هم در این جلسه با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل در این شهر اظهارداشت: در صورت توجه جدی به بخش حمل و نقل قادریم به توسعه شهری شتاب بخشیم.

وی فرهنگ سازی در خصوص استفاده از وسیله نقلیه همگانی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور لازم است نسبت به تقویت ناوگان های حمل و نقل عمومی و تشویق مردم به استفاده از خدمات عمومی اقدام کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهارداشت: امروز مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی هستند لذا مهمترین رسالت مسئولان خدمت همه جانبه به شهروندان و کاهش مشکلات آنهاست.

وی بیان کرد: خدمت به مردم عبادت است و از مدیران انتظار داریم در این وضعیت همه تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات مردم کاهش یابد و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

یحیی رحیم لو شهردار محمدیه نیز در ادامه این جلسه ضمن تشریح فعالیت ها ی سازمان حمل و نقل در محمدیه به مشکلات و نیازهای اساسی این سازمان اشاره کرد و اظهارداشت: با تعاملی که میان مسئولان شهری و امام جمعه وجود دارد شاهد تسریع در حل مشکلات مردم هستیم و امیدواریم با تقویتن این همکاری ها شاد گره گشایی از مشکلات و جلب رضایت مردم باشیم.

شهردار محمدیه یادآورشد: ناوگان حمل و نقل نقش مهمی در توسعه شهری و یهره مندی شهروندان از امکانات رفاهی و خدمات عمومی دارد که ما تلاش کردیم در این راستا هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

رحیم لو اظهارداشت: موقعیت جغرافیایی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان و جمعیت بالای آن که این شهر را به دومین شهر مهم استان تبدیل کرده ایجاب می کند با تامین اعتبار لازم برای نوسازی ناوگان فرسوده شهری اقدام شود تا بتوانیم در گام اول نسبت به باسازی ۲۶ دستگاه اتوبوس و همچنین تاکسی های فرسوده خطوط چند گانه محمدیه و مهرگان اقدام شود.

شهردار محمدیه اختصاص یک دستگاه خودرو برای بازدید شهروندان و رسانه ها از پروژه های شهری شد.

شمس اله غلامی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم گفت: پنج دستگاه اتوبوس  به ناوگان حمل ونقل محمدیه اضافه می شود.

نظر شما