رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا قزوین:

محدودیت های کرونایی برای چهارمین هفته متوالی در قزوین تمدید شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۷۲۴۶
محدودیت های کرونایی برای چهارمین هفته متوالی در قزوین تمدید شد
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین گفت: به دلیل ادامه وضعیت قرمز کرونایی در کل استان، برای چهارمین هفته محدودیت هایی اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید حسین بی نیاز در این باره اظهار کرد: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه های رانندگی و آموزشگاه‌های آزاد و غیردولتی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آن‌ها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد، همچنین در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحدهای آموزشی در مدارس، معلمان مدارس و مربیان آموزشگاه ها می توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام کنند.

وی افزود: تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا قزوین ادامه داد: تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت تهویه مناسب و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند اقدام به فعالیت‌ نمایند،صندلی‌های مازاد بر ۳۰ درصد نیز از محل تالار جمع آوری شده و وارد انبار شود.

بی نیاز گفت: استخرهای سرپوشیده شنا کماکان غیرفعال است.فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاههای ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا قزوین گفت: فعالیت رستوران ها و فست فودیها به صورت ارائه خدمات بیرون بَر به مشتریان و با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

وی افزود: آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

بی نیاز اظهار کرد: فعالیت قهوه خانه ها، کافه ها و چایخانه ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع می باشد.

وی بیان کرد: آرامستان های استان فقط در مراسم تدفین اموات برای بستگان درجه یک حداکثر تا ۲۰ نفر باز هستند و روزهای پنج شنبه و جمعه هفته آتی نیز تعطیل می باشند و پذیرای عموم نخواهند بود.

 بی نیاز در ادامه گفت:ساعات کار بانکهای استان طبق روال گذشته و مطابق مقررات میباشد. جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه های استان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت  تشکیل گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:نظارت بر حُسن اجرای پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان برعهده فرمانداران و بخشداران محترم مناطق است که به صورت مرتب گزارش بازدید ها را به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گزارش دهند.

نظر شما