رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

۴۰ هکتار زمین برای احداث پردیس فنآوری در آبیک اختصاص می یابد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۹۴۴۱
۴۰ هکتار زمین برای احداث پردیس فنآوری در آبیک اختصاص می یابد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: با واگذاری 40 هکتار زمین برای راه اندازی پردیس علم و فنآوری در شهرستان آبیک موافقت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، کارگاه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری روز چهارشنبه با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

ابوالفضل یاری در این جلسه اظهارداشت: پژوهش و تحقیقات باید پشتوانه و سرفصل همه امور باشد تا به دستاوردهای خوبی برسیم و سرمایه ها هدر نرود.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک درصد اعتبارات آموزشی دستگاهها می تواند در اختیار پژوهش و تحقیق قرار گیرد که این منبع مالی بخشی از نیازهای این عرصه را تامین می کند.

یاری تصریح کرد: توجه به پژوهش های کاربردی می تواند ما را از هزینه های اضافی رها کرده و شرایط خوبی را برای اجرای طرح های تاثیرگذار مهیا کند.

40 هکتار زمین برای طرح پردیس فنآوری در آبیک اختصاص می یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآورشد: احداث پردیس علم و فنآوری در شهرستان آبیک از طرح های علمی بسیار مهمی است که می تواند زمینه استقرار شرکت های دانش بنیان زیادی را در این منطقه فراهم کرده و به ارتقای علمی شهرستان هم کمک کند و برای ما نیز اهمیت ویژه دارد.

یاری گفت: برای ایجاد پردیس فنآوری در شهر آبیک 40 هکتار زمین پیش بینی شده که می تواند برای اجرای طرح های توسعه این پارک در آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه گردشگری ظرفیت های زیادی داریم که می تواند قزوین را به یک مقصد گردشگری تبدیل کند که در این راستا 12 منطقه نمونه در استان در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: در منطقه الموت در حوزه ساختمان سابق انرژی اتمی به نظر می رسد احداث دهکده سلامت بهترین طرح باشد و از مشاور طرح انتظار داریم در این زمینه پیشنهاد مشخصی ارائه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز